10.08.2014

兒室兒居有辦法 ~ 2

續。。。

這個兒室兒居嘅大工程完成後,仲有啲小工程!

<掛衣架>

用嚟掛書包
一路都唔係好鍾意黐掛勾或者轉牆,
不過終於要接受現實唔夠位要高空發展或者用牆身幫手
搵到呢個發覺原來掛勾都可以好靚

<著鞋凳>
之前張凳周圍放 =__=
放好張凳比佢自己著鞋除鞋
(自戀中)

<相架>

個相架買左差不多成年,
終於重見天日,裝好。不過未有相

<掛衣架>
自己房整返啲掛衣架。

<雜物架>
  太多雜物,要向高空發展先得

<小擺設架>


呢兩個架整好咗好耐,總算將自己嘅小擺設放置好

<電腦凳>
之前張電腦凳太大張喇,兩個人嘅時候唔會發覺呢點,
於是換張細啲,遲啲比小檬房用都得

<雜物架>

啲軟餅糖果麵包星星餅司各脫維他命多到。。。
一個人架放好哂,唔使亂七八糟

<School Corner>
書櫃有三層,中文/英文,分多個corner 係比學校用
黐埋個學校logo,姐姐小檬都唔會亂啦(希望)

<姓名牌>
跟學校一樣,一人一個位唔使爭
(雖然呀妹未識)

用apps整相print out 面黐膠紙就得,好簡單~

大工告成~


14 則留言:

  1. 個掛衣架好靚, 在那裡買的./ thanks

    回覆刪除
  2. School corner好正,我又try try先

    回覆刪除
  3. 媽媽好有心機呀~!!!個掛衣架好正呀~!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你應該講個動物果個? 我都好鍾意
      tks 成擔心機架喇。。

      刪除
  4. 好整齊!!!
    我屋企已多野到不行, 咩裝飾品也沒有了~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我啲裝飾品放好我都好安慰

      刪除
  5. 最正係冇相嘅相架

    回覆刪除
  6. 我都好想執下屋企。。。。。完全似亂葬崗

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁大,有咩唔用咪放地牢囉

      刪除
  7. 好有心機, i like your reading corner~~~:)

    回覆刪除