10.15.2014

家長新體驗

星期六早上,到咗小檬學校當家長義工。
十點前已經到學校報到,
我負責協助小朋友排隊玩遊戲,維持秩序。

十點鐘正式開門,已經有部分家長帶同小朋友排隊,可能諗住早啲冇咁多人。
我partner 係一普通話老師,我嘅普通話都"蟹意",雖然未算流利,
但溝通都應該冇問題。

學校用哂關於海洋嘅生物佈置,相信老師們都用咗好多時間整

趁未開始搵吓我地嘅親子手工,初時以為有排搵,
點知一入大門對住就見到。

雖然應該唔係因為靚先放咁當眼處,
(因為仲有好多好多好靚好有心思嘅)唔理咩原因我都好開心架喇!

我負責嘅遊戲係保護海洋,清潔海洋,

小朋友要幫手喺海洋度拑走啲垃圾。
大部分小朋友(應該係兩至三歲最多)都好乖,玩完就走,
大部分家長都好有禮貌,臨走會叫小朋友唔該我地,不過都有啲例外。

仲有位blogger媽咪搵我打招呼~好開心見到佢
人太多講野大聲咗,喉嚨都有啲沙,
最辛苦就係要踎低執好海洋啲垃圾同啲魚,
可能加上前一晚有少少唔舒服,之後起身暈一暈!
真係唔認老唔得喇!
兩個鐘嘅當值時間好快過,之後小檬都有返嚟熱鬧吓
睇吓自己作品先


B be都有嚟視察吓環境~  
  

 之後仲同我好鍾意嘅英文老師影張相,
佢扮美人魚講故事比小朋友聽呀~
(我好鍾意呢位英文老師,佢好親切,好錫小朋友,講英文又好好聽~)

活動仲有好多講故事/做小手工/整茶點  。。。
不過我地冇玩喇,因為要返婆婆屋企

因為舅父呢日過大禮喇~

9 則留言:

  1. 回覆
    1. 中文進步左喎

      刪除
    2. 但係英文退步咗 可能要補下習

      刪除
  2. WOW 個英文老師好靚女,

    回覆刪除
  3. 老師我都幾鍾意~~ 靚女~

    回覆刪除
  4. WOW 個英文老師好靚女 x 2

    回覆刪除
  5. 嘩~ 學校佈置得好靚呀~ 小檬份手工仲放當眼處添~

    回覆刪除
  6. 我地個邊主題係顏色呀
    我都係10點當值
    真係企到好攰

    回覆刪除