10.22.2014

B be 衫買買買~ 2

對於我, 生女最大嘅使費就係買衫!
B be都未夠一歲,都唔知買咗幾多轉!
屋企著嘅衫都大部分都係著返哥哥嘅,
出街就買多兩件替換(邊止兩件吖!!)

小檬哥哥果時有RB粥粥啲sample,到B be 而家冇得賣喇,
開始諗要買啲冬天衫, 爸爸同事又拎咗袋衫仔比我地
佢地供應咗B be唔少衫! 
感激!!!
雖然係咁,行過都忍唔住買買買,
因為部分已經有供應,
所以自己買嘅時候我都唔係好肉痛

爸爸同事Sample 
淨係褲仔都7~8條


再買~ 



原來我咁鍾意買花

呢件雞仔大減價,四百幾賣百幾,忍唔住

再買Z家

雖然小檬都有鞋仔,不過呢對係我至愛嘅瘀粉紅色

小檬都有,近期佢鍾意嘅恐龍Tee
同方便VV嘅橡筋褲頭褲

大細超嘅情況麻煩唔好同我當事人講!! (o殊。。。)

17 則留言:

  1. 上年喺gap入左d 唔係橡筋褲頭褲 (因為上年仲係著片), 今年...應又要換過哂... 唉...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前買果啲都係拍鈕啦,冇留意添,而家唯有買兩條溝淡佢就算

      刪除
  2. wah....靚到呢....生女真係好呀~ 滿足哂MAMA o既購物慾~!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係買得好開心,見到呀女著就仲開心

      刪除
  3. 我雙眼發光中, D 囡衫靚到呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 女仔衫真係不得了,係時候要儲定彈藥喇!

      刪除
  4. 留係第6張相嗰套唔該

    回覆刪除
  5. WAKAKAKA!!真係買到癲~~~

    回覆刪除
  6. 囡衫真係忍唔到手架~木木都接左融融唔少衫,但依然係買到傻~

    回覆刪除
    回覆
    1. 點都要買架,如果唔係唔安樂。。老公明嘅。。。嘻嘻

      刪除
  7. 生女真是買不完呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。我荷包啲錢就好快玩完

      刪除
  8. 生囡真係買到唔停手嫁~
    買下買下就會買埋出年後年著O個D嫁啦! 今個夏天我都買左好多100碼, 應該出年先岩~

    回覆刪除
    回覆
    1. 再買都有其他藉口架。。哈哈

      刪除