10.27.2014

做功課

小檬學校每縫星期五都有功課簿派返嚟做,
星期一就帶返學校。

其實都唔係啲咩功課,都係啲貼吓畫吓油吓咁。
每次佢都好鍾意做(要keep住先好)

嬰兒的我VS現在的我
貼相片
比佢搽膠漿,貼上去,easy job!!

聯線~ 眼睛..耳朵..口...鼻

佢都聯得好好吖

冇話一定係一直線架嘛
(電波一樣,  =D)

完成!!

由於唔難,每次我都比佢自己做,貼歪呀,出界呀都唔緊要,
最重要養成良好習慣等佢知道功課係要自己做嘅
唔好吓吓要我出馬。
媽咪呢,遲啲要去shopping 做facial架嘛。。。
wahaha!!

做完就扮瞓!

Good Night!

11 則留言:

  1. 小檬好似好鐘意做功課呀! 好開始! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲功課好玩嘛,希望第日都係至好

      刪除
  2. 你就好, 距離FACIAL+SHOPPING的日子愈來愈近~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 諗吓好喇。。我仲有個B be小姐呀

      刪除
  3. 教得好!要好好向GEN媽媽學習!

    回覆刪除
    回覆
    1. 過獎喇。。我只係為我將來個人利益著想! shopping / facial i m coming~ wahaaha

      刪除
  4. Good Night! 果張,小檬笑得好sweet 呢 ^^

    回覆刪除
  5. 我都係比tarebaby自己做功課, 咁佢先會培養到自己的事自己做既習慣, 而且都係佢能力做到既.

    好彩而家D功課都係佢地自己處理到既姐, 暫時未有D要家長一齊做既~

    回覆刪除
  6. 小檬做功課個樣好型仔呀~~~
    btw,妹妹真係表情十足,次次都交足戲XD

    回覆刪除
  7. 檬媽教得好,我都怕自己會忍唔住出手幫忙
    最尾一張連啲公仔都一齊訓好攪笑!

    回覆刪除