10.24.2014

如果曳嘅滿分係十分,我比小檬係兩分,
佢大部分情況吓都好乖,冇咩扭計,扭抱,扭買玩具
(見到玩具會話媽媽下次買呢個,唔係話而家買)
叫佢做野都大部分會到,雖然有時會好多野講。
同我啲朋友或者小朋友相處都好乖,
唔會推人/唔會篤人隻眼/唔會打人/唔會咬人
(近排接觸過呢啲小朋友,好得人驚),
叫佢叫人/抱抱/錫錫(當然同親人)
都好樂意,唔會麻麻煩煩。
會愛護書本,唔會撕爛,或者用筆畫花。
屋企叫佢幫手,好快就幫。
出街會拖住手,唔會fing開(唔多人我地比佢自己行)
兩歲大半喇,Trouble two都係出現過兩三次。

講咗咁耐,應該知道有啲曳野講吓,
食~
係佢最大嘅致命傷!!!

係咪講我呀?

佢食野超級唔專心,不停咁講野,問東問西。
如果食物鍾意嘅,都好啲,會講兩句,食一啖,
其間仲要不停咁提佢!
筆一更,又講 ,又筆得唔好(算)

跟住又走咗去。我地已經話唔食,行咗去會收飯,
佢又走返嚟話  "唔好呀~ 食呀食呀" 

發呆中

跟住個循環又嚟過,我們又會計時,
等夠鐘就收,如是者,一餐飯會收三.四次,
到真係收咗唔比佢,佢又爆喊!!
試過真係收咗唔比佢食都真係冇咩問題,
唔會叫肚餓。當然我地都唔比婆婆開奶佢食。

鍾意食嘅都咁,唔鍾意食嘅仲麻煩!
講多兩講真係發哂火!!!
呢個時候又會話要婆婆(梗係啦,救星嘛)

又話飲水,又呢樣果樣!!

自己屋企有時都好啲,會乖乖食


一出街或者去朋友屋企就敝,
食兩啖就話飽飽,唔肯食。
有時我都冇咁好精力,算!!

婆婆聲稱佢中午果餐食得好好喎,
有冇隱瞞呢?我有所保留!

究竟有咩辦法可以改善呢?
我已經為咗呢part火咗好多次!

36 則留言:

  1. 小檬同大爺一樣, 食呢part最差~~~
    餵佢就有幾多食幾多, 自己食就筆幾啖就搞搞震....最後都係餵..

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係暈得一陣陣,食飯果時大爺把口係咪又係唔停架?我好驚餵慣咗佢大啲都唔肯自己食,真係醜C人喇

      刪除
    2. 大爺係有頭威無尾陣架, 頭頭貪好玩食得好快好專心架, 佢食到咁上下就玩野, 係咁搞碗飯=.=!

      刪除
  2. 食真係好頭痛, 每晚我都想打暈佢之後打開個肚塞入去! 99都係話晏晝食得好D 喎~~ 見無病無痛就算...

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係好辦法喎
      唔通佢地報喜不報憂?豬脾唔係應該好鍾意食果咩?? 最敝小檬偏細粒,我想佢食多啲野呀

      刪除
  3. 人冇完美啦~ 我地果啲B 食得, 但衰其他野, 又係火都黎, 哈哈~
    食唔會D野食搞下花臣, 用D公仔碗碟會唔會好D?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都明白,不過食係每一日都面對同經歷嘅,如果我遲少少返到屋企就好啲,唔使見證住佢扭嘅時候,唔係我實火火火。
      啲餐具其實大部分都係佢啲公仔架喇,咁啱呢隻係啫,成套都係咁都未必有用,等我睇吓有冇啲特別啲嘅先

      刪除
  4. 燒腩仔呢個為食仔,最近喺食正餐呢part都由極佳變到極差,同小檬一樣食幾啖就發晒夢咁,叫佢食氹佢計時乜都試過,一收碗就喊晒口話要食,畀返佢又食兩啖就繼續發夢,完全明白你有幾火﹗

    我都好想搵到解決方法,但我堅持叫極都唔食嘅話唔會餵,會餓吓佢等佢自己受吓教訓,不過佢又好似無乜所謂咁囉...

    回覆刪除
  5. 但我堅持叫極都唔食嘅話唔會餵,會餓吓佢等佢自己受吓教訓,不過佢又好似無乜所謂咁囉... ==> same same 佢會叫唔好唔好,不過轉頭又咁。

    燒腩仔應該對食好有興趣架,莫非減肥

    回覆刪除
  6. 一仔肯食,但要睇手机,又唔肯自己畢,要人餵!

    回覆刪除
  7. 算啦,我放棄左好耐,我地要比tv 佢睇先肯坐低食,如果唔係可以唔食架,但d 媽媽就緊係擔心啦,煩! 起碼檬都係得一樣煩野,已經好比面啦,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈都係嘅,Hanna都係唔肯食野咩?

      刪除
    2. 開tv 咪食囉,係學校一定餓暈都似!

      刪除
  8. 小檬真係好乖呀。食嘢方面,煮多啲佢鐘意食的嘢?又或者整個 reward chard 食曬啲嘢有貼紙?五個貼紙有小禮物之類?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢兩日整咗個chart,一話打交叉就即刻食,不過好快又唔記得,希望遲啲可以好啲啦

      刪除
  9. 真心講,小檬真係好乖(我知唔好讚太多),所以小小事就算。
    小朋友嘛,大大吓就會好。
    我細個食個PART都係好差,阿媽又打又鬧又哄又買玩具,咩都出齊,都唔WORK。但唔知點解一到四歲又突然無事。雖然呢樣野俾我媽講足三十年。=.=!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,真係估你唔到喎。
      希望小檬三歲就開竅啦,又或者希望B be 繼續鍾意食野,如果唔係兩個一齊,我同婆婆會暈低

      刪除
  10. 估唔到小檬都有"曳"野,不過其實各方面已經咁叻叻,都算係咁啦!
    肚B宜家屋企都坐唔定架,我通常一開始畀佢坐自己識,到想走佬就開巧虎畀佢睇,到再走佬就追住餵...唉,真係好頭痕呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁如果呢班BB一齊食野都幾好笑喎~

      刪除
  11. 點解咁似架呢, 瞕瞕又係食戈part好煩, 要人餵, 食兩啖又想走人, 而家仲識用手遮住對眼, 唔想見到你鬧佢, 玩野...
    小檬在我心目中好乖ga, 我都成日黎你度取經

    回覆刪除
    回覆
    1. 你仔仔仲細嘛,小檬都差不多三歲仔,識聽知道哂架喇,冇藉口咁,不過算啦,希望遲吓好啲

      刪除
  12. 小檬真係好乖呀,有個咁乖的BB,真係人見人愛 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都係嘅。。嘻嘻(又開心返)

      刪除
  13. 明白有幾火,因為食呢PART係生存基本需要...

    回覆刪除
    回覆
    1. 最敝小檬細粒我想佢食多啲嘛。。不過冇辦法,似我細粒

      刪除
  14. 唔好睇蛇仔明大大舊, 其實佢食呢part 都係超煩, 係超, 佢認第二冇人認第一嗰隻煩
    尋日先出事嚟.........唉, 我冇晒心機
    檬檬除咗食其他都叫乖丫, 我真係成日都火雲邪神上身咁架

    回覆刪除
    回覆
    1. 咩樹咩樹?? 去你blog 到睇吓先
      都係嘅,見佢其他野都咁乖,算啦
      (媽媽又開心返)

      刪除
  15. 小檬好乖呀!每個小朋友都有佢難攪㗎一面,加油呀?
    比佢活動多 D, 等佢餓 D, 會唔會有幫助?

    回覆刪除
    回覆
    1. 屋企已經不停,把口都係不停。而家試緊表,一話打交叉就坐定食,不過都係一陣。不過都算有用啦

      刪除
  16. 其實小檬已經算好乖~~ 食, 我估係大部分小朋友必經既問題, 可能日日都要坐定定食野實在太悶嘞.... XD 我有朋友既小朋友細個都係咁, 但過左某個階段, 四五歲左右就開始好肯食野, 仲要食得又快又多... 都係慢慢捱過去啦~~
    我仔都有同樣問題, 不過TOUCHWOOD, 唔算成日出現, 但一星期有幾次都算正常.. 我地會搵D佢好鍾意食既野, 例如雪糕, 引佢食快D正餐... 好多時都WORK既~ 可以試下~

    回覆刪除
    回覆
    1. 雪糕簡直係個個小朋友嘅至愛啦,不過我又唔想比佢食咁多!如果日日都要雪糕先食我諗佢會咳C喇!呢兩日話食得唔好會打交叉,都算見效,不過都係好勞氣,算啦,希望突然開竅啦

      刪除
  17. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  18. 講到食真係好煩呀,我成日都同亞囝開火....@@
    工人姐姐話我未返到屋企,佢就食得好,我一返到屋企就吾肯食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呀媽都係咁話喎。。。唔通佢地真係玩野蝦呀媽?

      刪除
  19. 講到食, 我估我地開個版面比大家寫下自已小朋友食野既經典, 應該寫幾日都寫唔晒~

    我覺得小檬除左食次外, 其實都好好啦, 所以只係呢樣有少少煩惱都算係咁啦...

    回覆刪除