10.16.2014

Pre~Birthday BBQ Party

上文提要,返到屋企見到門口多咗一對鞋出現...

其實我心以為係邊個又比啲舊鞋呀姐姐,
一開門原來我嘅一位好同事已經坐咗喺屋企。
呢個時候我先諗起係喎。。。自己就嚟生日,
原來老公安排咗佢嚟同我食飯

冇幾耐又有門鐘響,係我契仔女一家呀!!


跟住又有,係好朋友肥先生一家。
玩開呢兩個家庭,應該齊喇!!

 點知呀表舅父同GG母母突然出現!!

 今次我真係估唔到喇!
好開心咁多朋友出現,
原來老公book咗BBQ慶祝我生日

突然間一屋細路, 好熱鬧!



開始喇
食食吓, 有個身高六尺嘅龐然大物出現。。。
哈哈,原來係NT哥哥~
真係估佢唔到喎!!

大伙兒傾吓講吓笑吓燒野食

真係好開心!!

(尤其聽到朋友屋企嘅工人姐姐用燒賣/蝦餃/芝士腸煲
青紅蘿蔔煲湯嘅時候湯之後。。。哈哈哈)

呢排我嘅腸胃都唔係咁舒服,所以基本上我係冇咩食到野。
可以陪住小檬玩, 小朋友一齊玩就最開心啦!


燒完就上返去食蛋糕,
個蛋糕好靚呀!!


切蛋糕當然又係小檬出場啦   
大合照喺肥先生到,應該下年生日有得睇,
好在用自己手機到有影啫

多謝老公為我安排嘅呢個surprise party!

thanks all~ 

17 則留言:

  1. 無記錯的話,你老公上年好似都係安排左surprise bbq party,哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁記得, HAHA.

      刪除
    2. 上年唔係surprise 嘅,我一早知。只係屋企人同契仔女一家

      刪除
    3. 下次預埋我地成班blog友仔嘛, haha~

      刪除
  2. 你老公又做壞哂D規矩喇, 其他爸爸真係好大壓力! WAKAKA

    回覆刪除
  3. sweet 到爆呀
    我强烈要求撮合蛇仔爸同檬爸做好朋友, 咁檬爸可以教吓我個蛇仔爸點樣SWEET 啲細心啲呀

    回覆刪除
  4. sweet sweet呀~ 我都要求撮合晉爸同檬爸做好朋友~
    Happy Birthday again~

    回覆刪除
  5. 老公好 sweet ar, 個CAKE好食嗎?

    回覆刪除
  6. Happy birthday~~
    你老公真係好sweet 呀
    我記得上年既生日蛋糕又係勁靚架...

    回覆刪除
  7. 生日快樂呀gen媽, super sweet family!!!^^

    回覆刪除
  8. 檬媽生日快樂!檬爸爸真係勁sweet呀!

    回覆刪除
  9. 生日快樂啊,身體健康,幸福滿滿啊.....
    不過你honey 咁鍚你,真的好幸福呢 ^^
    happy birthday

    回覆刪除
  10. Happy birthday ^^
    咁多朋友親人一齊慶祝真係開心,小檬爸真係好鬼sweet架!

    回覆刪除
  11. 檬爸完全係另一個層次!

    回覆刪除