7.07.2014

1600熊貓遊香港

星期日走咗去睇熊貓。
車已經拍咗喺隔離啲住宅訪客停車場
只係喺行過去都已經熱到溶, 堅係熱!

小檬第一吓,嘩。。好。多。熊。貓。呀~ 

之後就賭神上身

 而家我會由得佢,影唔到就算,
比佢enjoy欣賞吓啲熊貓。

不過點都要有一張到此一遊嘅~

熱到呆咗

唔知講咩先引到佢笑

B be 梳干啲,同佢涼咗一陣子冷氣


 之後舅父同母母就嚟到,
佢地驚呢到冇位, 仲要泊IFC行過嚟,嚟到已經濕哂! 
小檬同爸爸去咗排抱抱熊貓,
我去搵佢地就啱啱好到
一入去影啊影。。。
小檬盡顯大佬嘅本色

影完先諗唔知比唔比坐,但果一刻實在太趕,
所以冇理到。。。不知者不罪

影咗幾張就話夠鐘喇
仲有15秒,真係快閃!

好在兩隻豬都算合作。
我地互相幫忙好快手就影哂啲組合!

臨走撞到小豆一家
 小豆好怕醜,初頭唔肯影相,
之後氹氹吓就連環快拍影咗幾張~


我地推住B be所以喺後面入同走,難得果到有個天然風位,
真係好正,企咗喺到唔願走。

之後求其喺隔離間餐廳食
齋坐淨飲雙計嘅B be


小檬突然殺我一個迷魂鎖,媽咪暈喇

可能太熱個個都唔係好有胃口


連B be都唔肯飲奶,如果佢識講可能想要個冰奶添!

去完都唔知道可以去邊,走咗去N年都冇去過嘅PP,
原來裝修過,好靚! 

daddy's sweetheart


3xxx嘅腳動車,唔買都坐吓!


仲有隻八萬八嘅米奇,高過小檬(呢個point其實唔難)
不過唔記得影~

熊bearbear sales



哥哥好好人,同我地講可以影相。

最後一張都係用熊貓
完成此blog

首尾呼應
(我諗我熱到傻咗....)

唔知係咪真係中暑,返到屋企真係頭痛!

24 則留言:

  1. 我都係尋日去啵,,,16:00 去到, 玩左 3 個鐘, 不過果度真係堅熱!

    回覆刪除
    回覆
    1. 玩到三個鐘???勁~ 我諗我會不支倒地

      刪除
  2. 小檬橋晒手個樣真係好大佬feel!!!
    佢哋越大越有性格,燒腩仔都成日叫唔影,反而用前鏡頭望住個樣玩自拍又好鐘意喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 小檬都係,所以有時就叫佢自拍算

      刪除
  3. 小檬越黎越有哥哥風範啊~~~~
    B be真係好鬼好肉啊, 真係好想見到佢..佢塊面釀滿晒肉~~wakakakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀。。我地幾時一齊玩吓呀??

      刪除
  4. 你個辣媽呀, 索返哂啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你見唔到我隻麒麟臂咩?仲有最靚嘅豬腩肉

      刪除
  5. 檬媽你好勁, 湊兩個都四圍去, 依家天氣熱到咁, 真係 "唸吓"出街都會一身汗呀
    我仲未去睇panda 呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我背後仲有強大嘅團隊架。。今次有四個大人mark兩個B, 2比1,比例唔錯架喇!

      不過真係好熱,應該要唞暑喇

      刪除
  6. 好明顯小檬怕熱. 一去到冷氣場所就笑番晒!
    pp未裝修前其實都已經好靚...

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好話佢,我都怕啦 真係熱得好緊要

      我好耐冇去,唔知我而家嘅裝修係幾時整嘅呢?停車場架lift層數顯示好型。。快啲去睇吓啦(不過真係冇咩野行)

      刪除
  7. 呢D天氣真係冇乜意慾周圍去, 大人細路都辛苦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係。。不過又唔想坐喺屋企。難得假日,好好把握時間

      刪除
  8. 你地好犀利呀,我見咁熱都唔想出街.....@@"
    小檬同小豆又幾襯喔,靚仔+靚女 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 為咗仔女,又赴湯蹈火都得架喇

      刪除
  9. 真係見到都熱!小檬好有大哥哥風範!

    回覆刪除
  10. 我都好想去睇熊貓呀。。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 去啦。。小朋友有熊貓睇又好開心嘅。

      刪除
  11. 個日真係熱到顛左,連影相都無晒mood, 凈係想快D行去嘆冷氣……

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能果日又焗雨,真係熱堅熱,我諗之後都唔使諗住再有戶外活動

      刪除
  12. 我聽到咁熱都溶左....
    好野,終於都同b be出街,嘻嘻,吾好再丟低佢啦 :P

    回覆刪除
  13. 我原本都聽你介紹book左睇
    但上bk有媽媽話好熱
    所以我最終放棄左
    哈哈

    回覆刪除