7.14.2014

N班入學準備~ 家長會 + 運動鞋/校服/白襪

當小檬面試同通知收生結果嘅情況仲歷歷在目嘅時候


話咁快又話要開學喇~


星期六學校安排咗個家長會講解一吓學校日常運作/上課安排/
如何協助小朋友適應學校生活等等。。。
仲有本手冊拎返屋企睇
 

其中有一欄問家長, 能做到?

小朋友第一次返學,好靠父母做好先可以幫小朋友鍾意返學
做父母幫小朋友心理上準備,尤其好黐屋企人嘅小朋友,
好在小檬都算唔黐(個個都跟,哈哈哈)
手冊資料好有用!

小檬 & 小檬媽返學前準備:
我喺之前已經做定呢啲準備架喇~ 
學校收咗佢之後,我就已經教咗佢自己讀邊間學校,
等佢聽到個名都熟識啲。
行過樓下小學就抱佢睇吓啲哥哥姐姐上運動堂幾開心!
又同佢講第日會有好多老師同佢講故事唱歌仔,好多小朋友一齊玩。
仲有提醒屋企家人朋友千其唔好問佢返學有冇喊,
或者同佢講返學唔使驚!
唔好比佢覺得原來返學等於喊同驚,
應該從正面出發。

呢個家長會比我好大信心間學校會好照顧好關心小朋友,
校長不止一次提及所有事情都會由小朋友角度出發,
家長有任何大小事情都可以同學校溝通。。。
我之前突然間好擔心佢要返學,好少事都擔心會,
好似如果佢入到課室凍咁點呢?
校長話每日做完早操返課室一陣等佢地cool down
老師就會逐個小朋友幫佢著返。
每一點好細微嘅學校老師都會諗到,我即刻放心哂!
之前所擔心嘅應該都冇問題啦!

物品:
白色運動鞋"like" 已經買咗 (冇記錯好似$289 )

白襪仔~ 花園街(冇記錯好似$7對) VS  一田 ($19對 )

 呢對花園街, 試吓好唔好先
再買多兩對一田對比吓

已經執好一個櫃桶全部係返學嘅用品。

  遲啲都要同婆婆姐姐briefing一吓,寫低哂啲校服時間

大個仔嘅小檬校服碌率先睇


仲有啲杯仔,毛巾仔要搵返出嚟,
而家有埋邊班學號就去啱啱整咗姓名貼。

八月頭就有幾日可以陪小朋友返學玩吓,
可以當係一個適應期,
之後八月中就正式返學喇!

嚟緊兩個星期就係調整大家作息時間,  
又要返去我幾廿年前嘅早睡早起喇,
我相信呢點對我嚟講係最難嘅~ 

19 則留言:

  1. 係喎, 要準備毛巾仔喎!
    但杯仔好似唔洗, 定我睇漏左呢. 今晚返屋企要再刨下手冊先

    回覆刪除
  2. 我都要開始買野準備啦, 有兩套唔同款運動衫既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一套校服嚟架。。不過都好似運動服

      刪除
  3. 正面教育,不要讓孩子覺得番學是等於驚同會喊,又係WOR。學到野!!!
    期待小檬上學後的分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。其實自己都可以控制,最麻煩身邊啲人,係咪都問驚唔驚,唔驚都比你講到驚。。。
      教仔應該要教身啲啲親戚朋友先

      刪除
  4. 係喎
    毛巾同杯仔真係無諗到添
    呢星期仲要影埋相添

    回覆刪除
    回覆

    1. 我都係今星期去影,你都係去返果間?

      刪除
  5. 你哋已經買晒嘢準備開學,攪到我有啲淆底添,我乜都未買呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你湊住妹妹嘛。。。妹豬幾時開學先?我覺得買鞋係最難,小檬腳仔唔大,好難搵size

      刪除
  6. 咁要同佢地講咩? 死啦,我同Hannah講話返學吾駛驚...佢會吾會已經驚左?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔怕,再反洗腦啦,返學好開心~返學好開心~返學好開心~返學好開心.......

      刪除
    2. 好似握緊佢咁,嘩哈哈!返學好忙就真 :P

      刪除
  7. 我咩都未準備,因為間學校仲未約返去畀錢整校服果啲@@
    我都有開始洗腦架,同肚B講就黎要返學,有好多小朋友一齊玩一齊學習之類,唔知第一日返學會唔會喊爆呢?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔知,平時肚B唔喺你地身邊得唔得?

      刪除
  8. 咁快準備左咁多野喇, 我咩都未準備添....

    回覆刪除
    回覆

    1. 小B幾時開學先?我都係家長會之後先知道啲詳情資料先action

      刪除
    2. 唔知呀, 下星期先家長會~

      刪除
  9. 我想買白襪,買多少$

    回覆刪除