7.21.2014

學生相

家長會之後先知道原來要交著校服嘅學生相,
仲要湊小檬嘅婆婆,姐姐同我都要交相。
諗過去快和美,不過真係唔知到時小檬唔肯坐會點。。
終於膽敢問問NT哥哥。
哥哥雖然生病,不過都一口答應,為免佢要食完藥揸車,
於是我地成家人去佢屋企影~
唔想傳染我地,仲要帶住口罩開工,真係辛苦哂!

先影小檬,因為佢果張一定要得,其他二打六唔得都冇所謂。
影咗兩三張已經唔得要走人,勉強都揀到嘅
不過想要再好啲,於是再試, 已經全部違反哂平時嘅規則,
賣哂大包用電話呀,ipad 呀,去麥當勞呀,買玩具,
咩都招數都出齊去氹佢坐好,佢都唔就範。

算,先影婆婆,姐姐同我,冇難度啦,之後B be,
同未識坐嘅BB影都幾難,佢好緊張,已經托住佢條腰,
不過佢都好驚,冇表情,唔喊都偷笑,仲話想佢笑。

到返小檬,再嚟多round,引到佢笑喇,
不過全部唔正面。放棄。
橫掂影開,影埋恤衫,點知都係唔得
再影已經發脾4,走咗去。。。
算啦,反正都未必有用

睇相喇
小檬

B be

NG ~ 
其實好鍾意呢4張

點解咁憂怨?

B be個樣幾緊張
塊面好快大過張相喇

至於媽咪果張都OK好嘅,不過就冇謂獻醜喇

很感激,在生命中遇到的大部分人也對我好好。
這位萍水相逢的攝影C哥哥也對我一家也超級好。

可能是緣份啦~感激遇見你
做長輩嘅我臨走梗係收埋封利是等佢搵吓啦~

17 則留言:

  1. 通常NG個D相都係好得意, 哈哈~
    小檬同B Be都影得好好呀, 你識到NT哥哥真係好幸運呢!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。我地對大家都好好

      刪除
  2. 又比高帽我帶? 人對我好我當然要對人好啦.. 不過下次唔好咁百厭留低野係我度喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你管我唔到嘅,你專心影相啦

      刪除
  3. 小檬學生相影得好好呀,嘻嘻我都鐘意NG果幾張!
    Be b夾個三下巴兼緊張碌大隻眼果張好可愛呀!

    回覆刪除
  4. 嘩,影得真係好靚呀,NICE ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 攝影C同則邊嘅場務~ 功不可沒!!

      刪除
  5. 張張都影得好靚呀 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 攝影C同則邊嘅場務~ 功不可沒!!

      刪除
  6. b be都影埋相, 咁佢咪可以去接檬哥放學囉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎~ B BE去接好型呀~

      刪除
    2. 橫掂都影嘛,唔好浪費機會,遲啲做證件都得
      都好喎。我細個去接哥哥嘅情況仲記得,好開心架,因為幼稚園出面有糖買嚟食

      刪除
  7. 我果日都喺屋企嘗試幫佢影, 冇一張可以, 大笑嘅有, 走咗去嘅有, 擰歪面又有.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係要一擔心機先影到架

      刪除
  8. NT哥哥好好人啊...
    同小朋友影學生相真係好攰....乜法寶都出晒, 先得1-2張ok

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。佢真係大好人。所以我成日做呀婆,塞啲利是比佢。 =p
      大爺虎虎果啲都好靚呀

      刪除