7.18.2014

星級合照

 見今日Happy Friday,等大家開心吓~  
N班入學準備~ 備忘錄 + 黑鞋豬髀媽第三個留言及一眾媽媽們要求
附上與陳豪合照一張,
N年前做fashion show dresser 同當時做model嘅佢影嘅,
果時陳豪都未做TBB。

wakaka........實在好好笑!!!!

Model仲有Janet Ma,區楊妙芝,楊崢,玫瑰瑪莉。。。
我比較鍾意part男Model
因為啲accessories呀,衫嘅陪配搭,髮型都簡單啲。
臨出場前又要整下個頭,女Model時間真係好趕!
好多男model都唔係好使理,執好一套衫就自己著。
有啲女Model就要由頭跟到落腳。
仲有呢幾個Model,不過可能未必識喇 
通常一日綵排一日做,不過做完兩日就超累。
諗返起都幾開心架!

26 則留言:

  1. 檬媽~ 你好少女呀~ 同依家差唔多~
    張相有埋MOSES簽名, 你緊係成日PART佢啦~ 羨慕C人~ 不過點解MOSES著左衫架?! (好失望呀~)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好講我個樣,好老土,我想打格仔先post 架喇,唉,算啦! 冇所謂啦
      冇著衫點會我影吖!

      係喎。。。唔記得講解吓點解會有簽名? 我
      當然唔係果時搵佢簽名啦,而係我哥喺TBB做,而家搵佢簽嘅。佢見到張相自己都笑自己。。。

      刪除
  2. 好值得回味的回憶呀!! 好羨慕...

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 係啦。。而家老哂~嗚嗚

      刪除
  4. 你個樣無乜點變喎!
    右下果兩個邊個黎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 識貨。今星期請你飲茶!
      一個好似叫翁為德,後來去咗選美?? 另一個都係top model好甜美架,不過唔記得叫咩名

      刪除
  5. LIKE LIKE LIKE~ 多謝GEN媽媽同我地分享等我地開下眼界!
    果時既陳豪無依家咁順眼啊~ GEN你好少女呀, 有D似黎瑞恩啊~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使客氣,大家笑吓
      一人有一個夢想?

      刪除
  6. Gen mami 拜託你唔好再食防腐劑喇 對身體冇益架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 殊。。。又提我啲秘密。

      刪除
  7. 嘩嘩嘩~~~~~ 陳豪果時個樣冇依家咁靚仔啊,而你就愈來愈靚啦 ^^
    嘻....我又搵日post 我同許志安先,嘩哈哈~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 愈來愈靚? 咁你唔止飲茶,食晚飯啦!
      快啲post 嚟睇吓

      刪除
  8. 少女gen mama!!!
    我...以前都幾like 陳豪架, 好好男人!!!

    回覆刪除
  9. 正呀!檬媽個少女look 同依家E毛E young 呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 增打E毛E young?? 飲茶我嘅 ~

      刪除
  10. 回覆
    1. 好羨慕陳豪同我影相哩。。wakaka

      刪除
  11. 好清純少女LOOK既檬媽!!!!

    回覆刪除
  12. 睇完張相,即刻由陳豪到focus返落你到囉,由少女到宜家都無變過一樣咁正,羨慕死人啦﹗

    回覆刪除
  13. gem ma個樣無點變,只是變靚左呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係多謝哂,飲茶我嘅 =D

      刪除