7.30.2014

Chef Mickey

兩歲半~咁啱星期六就諗住同佢去玩吓。
outdoor 太熱喇,我地唔溶,B be都溶。
最初disney 酒店tea,但就舅父地時間,
最後走咗去Chef Mickey 食buffet



分兩個時段
5:30 ~7:30
8:00 ~10:00
揀咗第一時段, 第二個太夜喇~
網上download coupon 可減$80
 =$438-$80=$358 per head 
不過時間都係短得滯

我諗大部分去的都係有小朋友,所以去到餐廳
已經set 好哂啲小朋友high chair同食具。
我其實唔太好buffet,啲甜品就啱哂啲小朋友,
差不多樣樣都有mickey或者minnie樣。








其他食物都OK啦。(我嘅standard =D)
最好玩嘅就係自己斟雪糕。已經冇手影相
淨係得幾張
wiht GiGi MoMo

錫到燶哂


B be都食飽,肚仔叮起

扮自己坐

mickey會喺咁上下時間出嚟,
每檯可以出去同佢影相。

小檬見到佢好興奮呀~

Mickey 我透唔到氣呀~

從呢幾張相中,我有理由相信佢係由女仔扮嘅。



小檬都想走喇,佢都唔肯放手。。。。

 B be就好惶恐喇

唔使兩秒就爆喊。


餐廳攝影師影嘅全家福影得算好好
喺啲魔鬼慫恿之下又買咗喇!


返到屋企食吓蛋糕,本來都冇諗住買,但見個西瓜蛋糕好靚,
想試吓,點知賣哂,唯有試miffy 兔,都OK,好清唔太甜~


一坐低影吓相就臣條俐lam吓

繼而咬一啖

Yummy~

自己拍手唱歌



見到個仔開心就最滿足!

下次就係三歲先食蛋糕慶祝喇~


10 則留言:

  1. 而家呢個世界, 唔係淨係女仔先鍾意親近靚仔架...
    (oh forgive my evil thought...)

    回覆刪除
    回覆
    1. 明哥?係噃!
      都係田鼠媽見識廣博,只怪我之前冇好好用功,才疏學淺

      刪除
  2. 哈哈miffy兩隻耳各咬一啖!

    回覆刪除
  3. 帶埋姐姐去, 佢一定好開心啦

    回覆刪除
  4. miffy個蛋糕好靚呀,其實係用咩做?
    我都好想去disney.....不過等佢地大D先啦,而家仲太細個!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似係。。。蛋糕。。仲有啲啫喱咁囉~
      你去係咪都遠架?

      刪除