7.17.2014

N班入學準備~ 備忘錄 + 黑鞋

平時出街執野都驚執漏,遲啲返學都好驚。
屋企仲有姐姐/婆婆/爸爸

所以整咗呢啲備忘錄 幫吓大家手,唔使左問右問~ 
首先係穿校服安排:

邊日著邊套點襯一目了然。
(唯一驚佢地著錯嘅就係條褲,因為好似, 
不過我諗都係由我領軍幫佢著,
都係以防萬一我忙緊佢地著都唔會著錯)

跟住就係書包仔裡面嘅物品。
應該都會前一晚執定書包,不過如果之前果晚唔記得,
朝早又遲咗起身趕起上嚟照住執都唔使咁混亂。

print 咗出嚟就貼喺房,對住換實冇錯!
(情況就好似Model行Fashion show咁,一場show幾套Outfit,
啲accessories 多到暈,時間又趕,
會有一個dresser 幫佢地執返一套出嚟幫佢地一齊著!
讀書時就去做過part-time  dresser 好多top model 都見到哂真身,
最記得幫過陳豪超好人,叫我唞吓佢自己著~離哂題添.....)

學校電話同校車叔叔嘅電話都準備貼好比婆婆地。

貼喺當眼地方就唔使周圍搵

臨出門再睇一次,佢地唔記得就唔使又入房睇啦~

買咗黑鞋喇,因為小檬腳仔細。最終買咗呢一對

話有內外真皮,纳米科技喎。。$319好貴,
都有個鞋墊嘅,其實呢對都有大,不過其他牌子仲大,
而家呢對一隻手指位,應該都啱嘅喇
其實個款麻麻,不過黑色返學鞋型唔到去邊架喇~

30 則留言:

  1. 皮鞋都有納米科技? 有無藍光同負離子呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 笑左law XD
      但小朋友鞋$319 都唔叫貴啦~~
      依家D 小朋友野唔平得去邊~

      刪除
    2. 我都唔知佢納啲咩米, 應該有美白同保濕揀,或者修緊都唔錯。
      真係料又少啲,又貴啲

      刪除
  2. 媽媽真係好細心呀~皮鞋有納米科技!!???小朋友既野真係咩
    都賣得貴過人= =""

    回覆刪除
  3. 唔好意思我FOCUS左去陳豪... 咁你咪早個茵媺睇過哂佢個BODY?!?!?!?!

    回覆刪除
    回覆
    1. XXDDD 俾豬脾媽媽笑C~~~

      刪除
    2. 哈哈,我都好想講吓陳豪,冇錯,佢都仲未做TBB我已經同佢合作,我一定早過茵茵微同呀料啤兒睇佢條底褲碌。Mosses真係超nice(果時我叫佢英文名),有啲model 大爺咁真係想你幫佢著哂啲衫,而mosses 呢,就係咁叫我坐吓,等佢自己著,可能唔想我掂到佢,wahaha
      等我摷返張合照post 吓先。

      刪除
    3. 嘩,5d post 張相我地睇下la..... :D

      刪除
    4. 我都好想睇合照喎

      刪除
  4. 對鞋邊度買? 我見DR. KONG要$459. 好貴唔想喺嗰度買=.=

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺一田呀。原來Dr KONG都咁貴架?

      刪除
    2. 一田咩brand ar? thanks. 同埋咩價位?
      我都覺得$459 太貴, 我想買d $3xx...畢竟好快唔啱著...唔想買拱貴 (jordan 除外 XDXDXD)

      刪除
    3. 我買$319, 唔知咩牌子喎。面頭個貼有個皇冠喺到,好似叫咩kingsxxx咁上吓

      刪除
    4. 應係Kinghealth ar!! 好出名的. 不過我唔知喺邊度有得買, 而家你講完可以去一田look一look, thanks.

      刪除
  5. 嘩..乜家陣d返學鞋咁貴同咁潮有纳米科技架, 我真係見識少, 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 纳米科技..無藍光同負離子..呢幾個terms點都可以賣貴啲,你又唔知可以有咩作用喎。。唔係佢最細先啱小檬我都唔買佢架

      刪除
  6. 檬媽好細心呀,睇你地對話笑c....

    回覆刪除
  7. 檬媽真係好细心,貼晒d資料係門口,我都無諗过添。
    之前去千色前及AEON夾价,二百幾一对,但见田鼠B媽話AEON買过一对都易爛,那只剩千色店了。
    請問小檬对黑鞋底係軟(可以屈到)定硬(很难屈到)架?

    回覆刪除
    回覆
    1. sorry for the late reply我要返去睇吓先知呀

      刪除
  8. 納米科技。。。英文係咩??都係一對鞋je.....
    原來hk 讀書咁多野搞?點解呢邊好似咁輕鬆既。。。。 有d 仲到4,5 歲先開始返學,hk 人果然有效率

    回覆刪除
    回覆
    1. 納米科技 = lap mei fo gei hahahah
      香港啲人真係嘅奇特,我地又要跟,先最奇特

      刪除
    2. 納米科技 = lap mi foh gei

      刪除
  9. 好細心呀......圖文並茂,一定唔會攪錯呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望啦,不過就算著錯都唔係好大件事。。輕輕鬆鬆鄧子峰 =D

      刪除
  10. 檬媽真係準備充足,試多幾次就應該唔會亂㗎啦,而且到時小檬自己都會記得要著咩帶咩,一定朝朝都順順利利咁返學

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望啦,不過實有蝦碌事發生 =D

      刪除
  11. 真係好細心,等我都參考下先heeee

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。希望用得著。(最緊要係唔使錢)

      刪除
  12. 咁多提示真係好細心,不過有心理準備,佢地趕起上黎應該未必每個point跟到呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。不過都整吓囉,有好過冇

      刪除