7.25.2014

游水水

呢篇blog打咗三次喇,都未出到,
又唔知道點解save唔到~

上兩星期去咗舊鄰居屋苑游水水。
B be件三點式未啱著,拿拿臨去香工買咗件Minnie,
小檬呢套都係香工,兩件加埋百六蚊。

水著全家福

一去到都估到小檬唔肯落水

唯有喺水則邊玩吓比佢warm up

呀妹呢已經比呀朱公公抱咗去玩,不知幾梳干。


呢班舊鄰居已經識咗廿幾年,雖然好多大人睇住,
做媽咪都會心掛掛成日望住。

人地嘅拉叔好叻茶小朋友游水,
佢好有心理機終於氹到小檬比佢抱住去游,
佢地話茶小朋友游水,要爸爸媽媽唔在場先得,
同場另一妹妹,得6歲已經自己游嚟游去,潛上潛落,都係呀拉叔教。

睇嚟下次我都係上返佢地屋企游乾水,唔好睇,
希望可以教識佢,起碼唔好驚落水先啦。
眼見其他小朋友玩水玩得咁開心,我都好想小檬可以大膽啲!

你睇B be個樣已經超級眼瞓
隻眼細咗三倍

姐姐抱住佢瞓咗一陣,
已經用毛巾抹乾,不過我都驚佢凍親。

小熊B be

都係同佢上去沖涼換衫,跟住自己,好快小檬,爸爸都上嚟。
要安排全家嘅沖涼衫褲乾淨污jo毛巾泳衣,真係暈低咁滯。

晚餐時間
拉叔帶咗我地去食私房菜

好好味呀~

個牛乳蝦好好食,有機會可以試吓,位置洪水橋附近
不過要預先訂定架

8 則留言:

  1. 隻眼細咗三倍 <--- 但係隻眼都仲係好大啵...如果分咁d俾我兩個囡你話幾好呢, 哈哈~

    回覆刪除
  2. B be 更係唔怕啦 帳卜卜實浮水 :P

    回覆刪除
  3. B be 細細個未識驚啦。哥哥可能係穩陣派,知道嬉水要小心!

    回覆刪除
  4. B be 好好肉地....唔好比我見到佢, 如果唔係實忍唔住咬佢一下, 哈哈~

    回覆刪除
  5. B BE 好肥好得意哦!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。佢係肥妹豬

      刪除