7.02.2014

雞蛋敏感

 記得小檬BB時,試過兩次食雞蛋,最後都係嘔。
果時唔知佢咪唔消化吖。。定咩原因

婆婆假期同啲朋友仔打牌講開蛋對小朋友腦部發展好重要,
於是就再試吓比小檬食。
星期一下晝喺公司,婆婆話小檬好似有少少燒

夜晚返到去又好似冇事

果晚我都唔係好舒服,好早瞓咗,
第二日假期又瞓到成十點,
點知一起身婆婆同爸爸就話我知小檬個身手手腳腳紅色一噠噠!

記得上星期隻眼仔又係過敏,
問過醫生朋友,可以食果啲醫水,好在下晝好返好多
大家都覺得又係蛋出事,上網再找資料原來有啲BB小朋友係會蛋敏感嘅。
喺短時間內分解唔到啲蛋白質,所以就會出一噠噠紅色
佢都有癢架。。。唯有幫佢掃吓掃吓
小檬快啲好返呀

平時嘅蛋糕可能有其他野,含量冇咁高,所以冇事,
下次見到醫生要問清楚先!

34 則留言:

  1. 我記得有嚴重雞蛋敏感嘅小朋友唔可以打流感疫苗,都係check下好~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。我啱啱見到呢個報導! 多謝你呀

      刪除
  2. 嘩...好誇張啵, 見到都覺得好痕.
    小檬你要快D好番呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝EE
      而家退哂喇,不過就嚇親咗

      刪除
  3. 陰公豬呀!!! 見到都好痕呀, 希望小檬對蛋既敏感會愈大過就會減輕啦,

    回覆刪除
  4. 敏感呢家野真係幾煩.
    可能要俾佢食多啲其他有蛋白質既野喎.
    朋友個女食親魚都嘔. 醫生叫佢日日食一隻蛋補充蛋白質.

    回覆刪除
  5. @_@ 慘慘豬, 一定好痕喇, 用冰敷吓舒緩吓
    我記得我細個出過"風難" , 老人家教用片糖水沖身, 沖完有效, 唸唸佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來唔係風癩,應該係蛋敏感
      而家退哂喇,不過就仲有啲燒

      刪除
  6. Oh,,快 d 去 check 下啦, 希望大 d 會無事~
    我覺得 JuJu 都有少少雞蛋敏感呀, 但無小檬咁嚴重, 同埋佢唔係次次都中~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我頭先睇啲報告又話越早食就越唔會敏感喎。。唔知B be 又有冇呢?

      JuJu 又係會出一噠噠?

      刪除
    2. 佢通常會係咀既周圍有一點點既紅色, 無小檬咁嚴重, 亦唔係次次都出事, 所以我地會照俾佢食, 但就唔會食得多 & 留意住佢既情況
      但好奇怪喎, 佢細個試過食烚蛋, 係無事的....
      小檬幾耐左右散晒 d 敏感?

      刪除
    3. 都好快,一日都散到

      刪除
  7. 係呀,蛋係好易敏感架,所以食野都要小心d...
    檬,5d 好番呀!!!!

    回覆刪除
  8. 噢....好似幾嚴重咁啊,好番未呀 ? ><"

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家好返喇,散得好快,不過可能又有啲感冒,而家仲係發燒

      刪除
  9. 應該係蛋白敏感? 我有朋友都係咁, 大D又可能會冇事

    回覆刪除
    回覆
    1. 初步覺得係,但係醫生話又有可能係其他。。。唉

      刪除
  10. 小檬好D未呀? 過嚟俾ee鍚返>3<
    蛋係易敏感...esp 蛋白...再大個D,少少試o下咁食應該ok~:) 佢而家食蛋糕都可以咁應該唔太serious...小檬過嚟ee俾隻朱古力蛋你食住先乖~:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 隻朱古力蛋 <== EE 呢個太甜,媽咪唔比食架。。你靜雞雞寄比我啦

      刪除
    2. Okok...shhhh...食完記得抺嘴喎...^_<

      刪除
  11. 真係敏感得好嚴重喎﹗宜家好D未呀?
    如果真係雞蛋敏感都幾麻煩,好多蛋類製品要小心D唔好亂食,睇醫生時真係要問清楚有咩要留意啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又覺得佢食啲蛋類製品冇事,淨係成隻蛋就唔得,不過都會小心啲睇住
      而家好返喇,散得好快,不過可能又有啲感冒,而家仲係發燒
      小朋友病真係好麻煩

      刪除
  12. 希望小檬快 D 好返呀!
    食物敏感都幾煩,希望大個 D 會好啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都要問吓醫生攞啲專業意見
      thanks!

      刪除
  13. 我仔上星期係QE由醫生轉介做左個食物敏感測試呀,你可以去私家做下呀︳係皮膚度做架,少少感覺~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前都聽過,不過果時都冇話咩敏感冇諗住試,我仲以為要抽血又唔忍心佢比人吉,等我睇吓先,唔該哂~

      刪除
    2. 如果做, 你留意吓係咪用大人頭, 我果時幫水晶梨做, 係有專門俾小朋友嘅細頭, 冇咁痛, 當日診所聲稱係獨家, 你research吓吖

      刪除
    3. 我仔就係去醫院比人抽血驗血有無問題,但就唔幫我驗食物敏感,但我又唔忍心再比佢抽血...(真係拮好耐,小朋友D血管太細啦)所以先問政府個專科醫生仲有乜方法︳佢就推介呢款比我啦...
      希望快D揾到敏感源,等小檬唔好再唔舒服~~

      刪除
  14. 嘩,小檬陰公豬,好番啲未呀?
    我同事個仔對勁多野過敏(宜家讀緊小學),不過佢話醫生都叫佢唔好戒清,要少少咁試反應架。
    不過,我以為對蛋白敏感會好早知,果時好似打1歲定歲半針話要試過蛋白,所以我仲特登畀肚B試添

    回覆刪除
  15. aiya... 睇見都覺得痕. 不過見你上面 reply 話散得快, 咁都好啲.

    希望醫生搵得出係對乜敏感, 以後可以避免!

    回覆刪除
  16. 真係好痕咁ar, 小心take care ar

    回覆刪除
  17. 如果係食物敏感,CHECK真D好!

    回覆刪除