7.09.2014

探索大自然遊學園X動物農莊2014

老喇放兩日玩足兩日,真係散哂! 
真係要玩一日休息一日先得!

星期六去咗呢到~ 

探索大自然遊學園X動物農莊2014
@亞洲國際博覽館

路程對於我地都唔算太遠,一個大U字一直踩就到
不過如果喺市區嚟就真係長途跋涉喇
好在有朋友有飛比我慳返啲,淨係買姐姐同B be
冇錯B be都要飛=_=
(好在加埋都係$100)

我地差不多十一點去到, 真係唔多人,
先係親親可愛小動物同海洋世界

馬馬

 睥住, 唔敢郁


第一次接觸

突然牛牛擰頭望住小檬,即刻淆底

媽媽抱住先可以影


牛牛
呢隻咁假嘅?係,係假嘅。


揸牛奶。其實係水嚟。


餵羊咩咩

記得第一喺小白鷺小檬好驚羊咩咩,
而家夠膽餵佢地,我已經比個叻佢



睇水母



仲有nemo

睇海星


影恐龍




呢隻恐龍係會兩頭郁,會叫, 好逼真。
小檬心諗 "你唔係想行出嚟嘛"


"開心農場派對" 騎pig pig


仲有馬仔


"好玩吹氣賽馬場"

唔夠高玩呢隻吹氣牛,上左去都唔知做咩。。


第一次抱兔仔,好緊張,
不過都夠膽抱,叻叻


睇貓貓(有啲牽強。。哈哈)


草姑


又嚟巧虎喇。。即刻自己霸位

坐喺到睇。幾投入(其實有啲眼瞓)

睇完巧虎跳舞,就上檯同佢合照

抱埋妹妹一齊先

又有Kitty喇~ hi 

吹氣 "爬梯歷險大挑戰"
雖然小檬爬得好似好辛苦


但佢都好似冇諗過放棄唔爬


佢應該好想睇吓個窿有啲咩係裡面


好自豪,仲同我地揮手添


巧虎一起森林屋
小滑梯

影全家幅,要放啲頭飾係頭到,
小檬應該驚整亂啲頭髮,唔肯帶。。。
唯有妹妹頂!

製成品

整熊bear bear
其實將啲棉放入隻熊仔裏面,再加啲裝飾,
小檬冇興趣,仲喺人地地頭畫畫畫。。。

最後做手工,一掂到啲白膠漿就話dirty嘅小檬,
返學唔知點做手工勞作喇

仲喺度巧遇肚B添~ 
已經第二次見到佢地喇。
仲有柑B,不過捉佢唔住影相。

呢到真係好多野玩, 又係室內有冷氣(雖然唔夠)
不過都好過係室外,而家室外真係熱到冇可能玩。
有啲要排隊,有啲唔使, 
晏啲就多人啲,但都唔係排好耐
其實仲有好多種野嘅我地冇玩,
如果玩埋消磨一天一定冇問題。

我地玩吓食吓瞓吓,咁就玩到4點幾走人~ 
已經有姐姐一齊幫手, 返到屋企成身散哂。。。
(記得我第二日仲要去睇熊貓?!原來陪仔女玩媽媽都有後備電架)

6 則留言:

  1. 老喇,放兩日玩足兩日,真係散哂!
    真係要玩一日休息一日先得!

    絕對認同你上面呢兩句, 所以小b爸一早已經改行左呢個策略好耐, 宜家我地多數都係玩一日抖一日, 已經好少兩日都去玩lu~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你後生啲應該好啲啦。。我幾廿歲真係唔認老唔得

      刪除
  2. 睇你D相,見你D後備電量應該都好充足喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢日星期六,應該好啲,熊貓果日已經謝。

      刪除
  3. 唔好講笑, 見到我都攰左~ 你都好勁呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到佢開心,就咩都唔攰!你去旅行應該仲攰。。快啲分享吓

      刪除