7.16.2014

芝麻街Flash Card

一歲之後小檬講野都唔差,之前都有同佢玩吓Flash card,
不過大肚之後就好少同佢,懶得坐落地。
前兩日見返呢副flash 咭同佢玩,居然好多都識。。。
我諗都係之前玩嘅時候記得


有啲我都唔記得佢係咩,好似snow咁,都唔知佢想指手定係咩。。。
我都要睇吓先知

呢啲Flash card一盒$11@Aeon
真係又平又靚又學到野! 












14 則留言:

  1. 啲咭幾靚喎. 不過對小檬黎講應該太簡單!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係。。。哈哈,佢後面仲有啲英文字,可以試吓比佢認,不過我都係懶,未開始玩

      刪除
  2. $11 超抵, 我都要去搵下先~~

    回覆刪除
  3. 估唔到aeon都有平靚正ge野呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。唯一唔好就係唔太硬,小朋友容易會整巢,不過小朋友玩具都會喺咁架喇。。冇所謂啦

      刪除
  4. 真係估唔到AEON 有呢D平靚正的野喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。唯一唔好就係唔太硬,小朋友容易會整巢,不過小朋友玩具都會喺咁架喇。。冇所謂啦

      刪除
  5. 真係幾靚喎,不過睇來小檬已經太高班唔啱用啦,要留返畀妹妹玩先得啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔可以驕傲嘅,要溫故知新嘅

      刪除
  6. 後尾聽到妹妹把聲? 好Sweet:)
    小檬好搞笑好叻!! 佢緊係呢排睇足球多, 見到ball就叫足球la~~:D
    依? 小檬易家識分咩係靚咩係XX..(sorry 唔記得點寫^^'')...仲要話怕怕好可愛啊!<3

    回覆刪除
    回覆
    1. 核突? 哈哈,我諗係婆婆講啦
      係呀。。見到波就話係世界波添

      刪除
  7. $11有正版sesame street 用,超抵!!

    回覆刪除