7.27.2014

小檬兩歲半喇!!

小檬兩歲半喇!!

好開心呀,因為人地問佢幾大容易講好多
果日教咗佢,改到口話自己兩歲半喇 ~

食同瞓同上個月情況差不多,我諗開始大,都唔會好大變化。
瞓教
要同婆婆, 同爸爸瞓,媽媽變咗16號愛人, 成個月先叫一兩次,
可能平時都會黐住我玩,所以瞓教唔搵我我都唔會唔開心, 
都係暗暗歡喜~
唔知佢係咪見到返學個時間表開始淆,
之前8/9點起身嘅佢, 而家朝早好早起身,
6/7點自己起咗身會走過嚟我地房,自己爬上嚟,”女”落嚟。

之前病一病,食完藥冇胃口食野,已經冇咩肉嘅佢仲瘦咗!
好在果排多咗落樓吓玩,放哂電,食多咗野,好返啲,不過都要繼續加油!
食量大咗啲,為咗鼓勵佢食野,零食嘅種類都開始放寬,
好在佢食完零食啲好肯食正餐,唔係都唔會比架

有晚有家朋友上嚟,一齊食未來呀嫂買嘅爆谷,
初時小檬唔肯食,呀豹EE塞落佢個咀,佢見咁多人望住佢,
識唔好意思lur返出嚟,夾硬食咗佢原來真係大個仔
睇嚟要多搵人上嚟同佢食野喇。

自行如廁
poo poo成功率達99%喇!!!!!!  請鼓掌~ 
自己識叫婆婆poopoo呀。。。之後就坐廁所,
屙完一堆之後都話自己屙咗三舊,仲要全屋人叫勻去睇啲poo poo先安落
(好在B be唔使),之後就係最鍾意嘅沖廁儀式

v v呢。。。都係一路v v一路講,超級唔願意企喺個兜到,
大家都開始冇氣,不如等佢返學先算喇。

活動能力& 小肌肉發展都係咁上下

自理能力
去到C兄屋企,自己除鞋,周圍搵鞋櫃放好。
自己執野,啲書頭頭尾尾要對齊,愛整潔
已經教咗睇車過馬路,而家一到路口就會講" 停低望吓有冇車先"
有日停喺紅綠燈,佢突然同我地講
”紅色唔行得,綠色先行得”
細個果時我一過馬路就教佢,我諗佢已經記得,
而家仲自己表達返出嚟!

trouble 2 :
冇咩好特別曳(咪講)都算係咁啦,
今日食飯食咗好耐。。。冇啦啦含住啖飯
有時話執玩具就話要玩多一陣。
要開果包餅,開另一包都呃唔到佢, 真係連兩歲半細路都呃唔到

食成餐飯都可以唔扭落地,一齊食飯嘅朋友都讚佢好乖,
媽咪果刻都巧開仙
如果佢一喊,爸爸話最憎人喊,佢就9秒9收聲。
(媽媽點解將trouble 2 演繹成 nice 2 ?)

小檬語錄:
之前咩都係"你" 而家已經識分我
"媽咪呢個係我架" 終於識用個我字
朝早搵我地問婆婆識用'佢地"  佢地"喺邊呀?
好鍾意當我講完野之後問 "媽咪你講咩野?"或者問返爸爸"媽咪講咩野? "
爸爸車嘅ABC song碟之後係陳奕迅,
小檬問呢個邊個唱架?我答陳奕迅
過兩日,佢又問,媽咪呢個邊個,我話你唔識架,
佢話"唔係,呢個係陳奕迅囉" 仲要加句 "媽咪你都唔記得嘅"=____=
開始識用個多字,之前問佢"幾錢"都係"三錢",問"幾多"都係"三多"
教咗佢之後識用"好多"
呢兩日仲係咁"唔係喎"真係好好笑

去親poo po婆婆會比電話佢揸住,
成日噤到我張相打比我
同佢講電話真係甜蜜如軟糖~

唔太夠高,論論盡盡,都堅持自己擒上去到頂,
人生路都要如此呀

媽媽返工收到發燒相片,怎會不擔心呢

好返喇,落樓吓拉吓筋先

再做多啲運動~ 騎Rody =p

游水碌

招招積積食吓百力滋


個兜仲大個佢個頭 $23 我同媽媽都食唔哂! 

睇吓加菲貓貓

唔知愛神支箭會射去邊呢?

同我互睥嘅妹妹

好錫我嘅媽媽
 

差咗爸爸嘅合照,因為佢揸機


16 則留言:

  1. 小檬好明顯ready返學喇喎, 安樂哂

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎。。唔識點解自動自己覺咁早起身

      刪除
  2. 小檬真係乖呀,真係生多幾個都無所謂呀!

    回覆刪除
  3. 嘩,小檬兩歲半啦,依然咁乖乖,真抵錫 ^^
    哎呀....be b 好可愛呀,次次見佢都好想哎一口 ^3^

    回覆刪除
    回覆
    1. 直到現時為止,be b已經有過百人次話要咬佢或者滅佢 =p

      刪除
  4. happy 兩歲半!
    隻加菲貓點解得一隻腳既

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝EE
      另一隻應該用嚟紮馬

      刪除
  5. 你買番個自拍神器, 就可以一家4口一齊影啦:P

    回覆刪除
  6. 小檬好活潑呀~
    BE B 都好可愛,有小檬呢個哥哥,一定鍚到妹妹濃

    回覆刪除
  7. 喔!咁即係我識咗你們一家兩年了 要慶祝下喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪去半島呀??多謝先

      刪除
  8. 咁快就兩歲半,時間飛逝.....

    回覆刪除