7.21.2014

B be @ 5Months

B be 5個月喇~ 

朝早起身,應該好肚餓,唔知道點解佢冇咩意欲想食,
喺到玩玩吓,佢可能係黎明啲fans唔鍾意空肚食早餐!

其實唔止第一餐奶,已經隔4個鐘應該夠時間肚餓食嘅都唔係好食,
初時就用條俐玩吓玩吓,如果我地再進攻(塞落佢個口)
佢就用手推開個奶樽,之後就梗係發脾4啦。。好煩,
如果我地湊就唔理佢,佢肚餓就自然食,但係太耐都唔忍心,又會試吓餵,
唔知係咪厭奶呢?定係想減肥?佢食之前點都要角力一吓,
所以,帶佢出街最麻煩就係食奶!

夜晚食完最後一餐奶就瞓,唔知點解有時都要扭吓,好曳,
通常姐姐或者婆婆出馬就好快攪掂,我同爸爸就係次選。我都唔係咁介意,
最緊要快啲乖乖瞓就得。

唔係吋,之前真係唔知咩係扭眼瞓,小檬真係冇咩試過,
而家呀妹就還返比我, 如果眼瞓要坐car seat 就喊得仲利害!

之前都好好地一教瞓到大天光,呢兩晚就一兩點自己起咗身,
喺到食手,之前就喊。
尋晚我好叻,氹返佢瞓不過都已經攪咗成個鐘。。
媽咪好眼瞓呀zzzzzzz

朝早起身會自己講野,講好耐,我地盡量以靜制動,
等佢講夠先抱佢(其實我地想瞓多一陣)
姐姐如果聽到佢嘈就會入嚟抱佢,
有時就瞓到九點幾十點。

之前成日陪咗小檬,攪到啱啱開始認人嘅B be好似唔係好識我,
即刻快啲攪返好啲關係,有得抱就抱,盡量喺佢在前出現,
不停咁講野,經過一番努力,終於一見到我都會笑喇!請鼓掌

鍾意人抱,有時坐得耐BB車就要人抱吓,喺屋企都幾好,
自己坐吓highchair,有人睇住就落地墊玩,
已經撐兩步,成個好似時咁打圈
訖起pat pat就想向前

同佢玩都玩到卡卡聲, 唔知係咪肥呢,
大部分時間個樣都係好似隻懵豬咁。。哈哈。
成日比啲攝影C話佢得一號表情,
其實佢已經好努力,
開始有no 2同no 3架喇。
希望到時啲攝影師會滿意啦。





檬豬眼嘅BB

錫到佢燶嘅婆婆

姐姐同佢玩得好開心

媽媽嘅好朋友Melody,而家介紹咗比我識  

媽咪話有時性感一吓都可以

 想爬

啲頭髮攣攣,似爸爸媽媽(媽咪細個頭髮攣㗎)


媽咪最愛我同自拍,話會自動顯瘦


我其實都有啲小姐脾氣,
不過媽咪話就係個個錫哂先唔比我做溫室小花,
亦唔鍾意叫我做小公主

多謝Daddy同事啲Carter辦,媽咪又慳返啲


婆婆得姐姐得閒就會同我落樓吓散步,
好多婆婆EE嚟撩我,話我黑黑實實喎(真係比佢地激C)

(唔知道點解佢隻腳真係黑過個面,成日比人問係咪去游水)

媽咪加咗帶,驚我跌落嚟

雖然我比哥哥cool,但係有時都笑得好開心㗎

同哥哥傾計

Daddy's Little Girl

Mami Sweetheart

my happy family


22 則留言:

  1. 原來啲人話唔食早餐會肥係真架!

    回覆刪除
  2. 佢塊面真係...好鬼抵打呀(反話)

    回覆刪除
  3. 咁快就5個月啦,湊住個大,時間過得特別快!
    B be 真係好肥美,我家妹妹好瘦呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹妹瘦?都唔算啦,健康最緊要

      刪除
  4. 唔知b be同木木有無機會見面呢~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 實有
      等我攪過細Bgathering ,唔知有冇人join 呢??

      刪除
    2. 等我。。。希望好快

      刪除
  5. 次次見到妹妹都好想搣佢面珠dum呀~哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔咬meet都要排隊喎EE =p

      刪除
  6. b be 真係好好肉,好想咬一啖呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個個都要咬,要排吓隊先得喎EE

      刪除
  7. 妹妹個包包面真係好得意~~ cute爆~~

    回覆刪除
  8. 幾時先有機會見B Be真身呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我攪過細B gathering ,唔知有冇人join 呢??

      刪除
  9. Be b實在太肥美可愛啦,上次見唔到佢真人,真係可惜!
    扁嘴果張好搞笑,做乜曳曳豬呀^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 好快都應該有機會見架喇

      刪除
  10. 誤打誤撞入黎, bb 女好得意呀!

    回覆刪除