7.31.2014

分離小測試

除咗小學同學一家同我地同一座之外,
原來又有另一師兄都係呢座。

世界真係細。佢和女友喺FB見到B be就要同佢玩吓,
上星期我地夜晚食完飯去咗佢地屋企玩。好方便,搭程lift就到。
果晚B be可能去陌生地方見到陌生人,
唔使五分鐘就大喊要走人,
哥哥一貫作風,有得玩有得食,冇有怕!

尋晚,師兄師姐(女友係師姐)買咗禮物比佢地,嚟咗同我地玩。
今次主場,B be表現好好多。

小檬一直都未試過去人地屋企而我地唔喺到,
玩咗一陣,我就提議不如放小檬去佢地屋企,
見咁近,接返都容易啲
睇吓冇我地喺身邊就爆喊。
出門口之前都同小檬講,去哥哥姐姐屋企玩好冇?
 我地唔去架,佢都話好。。。。
點知一出門口見我地唔係一齊就即刻爆叫喊,
話要媽咪婆婆妹妹姐姐全部一齊去!!!!!!!!
(好似皇帝出巡咁)

結果我就陪佢落去,入到屋企,坐低之後哥哥就攞雪糕比佢
我就話我唔記得帶鎖匙,要返去攞

眼裡只見到雪糕嘅小檬就話好,我再話好快返,佢又話好,
語氣已經好似話"得喇得喇你去啦唔好咁長氣。。。"
(唉冇心干)

偷影

雖然話搭程lift就到,但為免行嚟行去,
我哩咗入呀狗狗波子果竇到,再關埋廚房門,扮走咗。

好在有電話喺手,唔係我就悶C。
我好似啲工人姐姐咁坐喺張凳仔到,感吓手機,
聽到佢地喺出面玩到嘻嘻哈哈
自己就一個喺到焗汗。。。情況好妻涼。
連波子到要走出廳唔陪我。。。嗚嗚
(我都知道自己一個喺廚房好慘,所以平時工人姐姐做完野
我都會叫佢坐出嚟一齊同啲小朋友玩,或者睇吓忠奸人。)

冇熟人,同只見得兩次面嘅哥哥姐姐一齊,究竟得唔得呢? 
會唔會搵我呢?
有跟開小檬嘅朋友應該知佢喺親善大使,友誼先生,
所以係冇問題嘅, 一次d都冇搵過我!!

差不多半個鐘,我就嚟頂唔住熱C
於是我坐返出嚟大門走廊

見佢地都玩得好開心

姐姐好有心機同小朋友玩

小檬喺塊鏡到見到我,
好在仲會走過嚟叫我媽咪~ 

臨走小檬咩返袋仔(扮書包)
叫姐姐扮老師,要小檬同老師bye bye
雖然到時返學情況好唔同,
不過總算係小檬一個小小嘅試驗吖。

下星期再試過,不過我點都要返番上屋企,
唔再焗汗!

24 則留言:

  1. 果然犀利, 番學一定唔會哭....

    回覆刪除
    回覆
    1. 到時見唔到我地就可能會驚

      刪除
  2. 下次玩遠d去我屋企啦

    回覆刪除
  3. 好攪笑, 哩咗廚房度~睇黎小檬可以好快適應學校生活LEI~~~

    回覆刪除
  4. 如果我住你隔離就好啦, 放豬脾去你度~

    回覆刪除
  5. 小檬真係親善大使嚟架, 第一次見我都肯俾我拖住, 真乖!

    回覆刪除
  6. 好叻呀小檬,真係一D都吾驚...我諗我會驚過佢!
    哈哈,你真係慈母,比我會走人先....咁熱!

    回覆刪除
  7. 回覆

    1. 哈哈,係呀。佢仲要好大聲咁,好似好勁架。。哈哈

      刪除
  8. 回覆
    1. 係呀。。佢都好乖仔嘅

      刪除
  9. 檬媽為小檬入學的準備好充足呀!

    回覆刪除
  10. 真係辛苦媽媽,哈哈

    回覆刪除
  11. OK 啦! 下次可以去做 facial !

    回覆刪除