7.09.2014

Printic

多謝May chi同NT哥哥嘅分享,
我都整咗喇~







  
  

感謝Maychi code,  NT比埋自己又有嘅quota我,
我一共整咗13張, 仲有啲可以送比Dadi & 表舅父添

自己已經好耐冇曬相,見到佢地返工都醒神啲~


相關blog:

11 則留言:

  1. 真係要多謝晉媽同NT, 我先識得呢個APP咋~

    回覆刪除
  2. 0的相好靚哦!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多都係NT哥哥幫我影架,梗係靚啦。你都快啲整啦

      刪除
  3. 靚呀,吾知我呢邊用吾用得呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該得,你手機有apps就得

      刪除
  4. 睇見你D製成品,搞到我都想整添

    回覆刪除
    回覆
    1. 整啦,好容易整,最重要係唔使錢!哈哈

      刪除
    2. 嘻嘻...已經整咗,不過D referral code唔知係唔係有期限呢?美子個code已經入唔到,要用愛美媽媽個code先得呀

      刪除
  5. 我又想試整,多謝你介紹。

    回覆刪除
  6. 好靚啵~ 返工望住佢地一定充滿力量呀

    回覆刪除