7.22.2014

之前淘開姓名貼又淘吓啲衫仔

NEXT 原單 rmb60

 喺NEXT online 都見到,覺得幾靚,
不過小檬仲有件馬仔未著,唔想再買
(睇返先記得原來果件馬仔千幾,果次VIP sale 好似半價再七折先買,
都要成七舊水,不過果一刻好似中咗邪咁買,
女人就係咁架喇)

今次見到原單就試吓啦,果然係原單quality好好,

好啱身, 遲啲返學如果返風都有件風褸仔著吓。

仲有啲褲仔比B be,有啲著裙冇連褲仔,就啱哂
rmb6.5@

多謝妹豬媽教路。
見買開又買咗呢套睡衣,SANRIO hello kitty,

不過應該三歲先啱喇!

仲有呢件乾濕褸仔,成日喺Zara見到,不過覺得貴,唔捨得買。
不過唔係淘, 喺公司附近啲上樓舖

日本牌子oshkosh 童裝 HKD150
要等一兩歲先啱著,
呢啲長青款,啱價錢可以買定!

9 則留言:

  1. 好彩淘寶對我無影響je hehehehhe

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你可以淘,應該會毒唔少

      刪除
  2. 見你地淘我成日都想淘.....但一次都未實行過, 哇哈哈~
    件乾濕褸仔好靚呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 乾濕褸仔好靚 <== 我都好鍾意

      刪除
  3. d 質地好似幾好BO, 有無LINK? :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係幫唔到你,得一件賣哂。下次見到再send 比你

      刪除
  4. 風褸仔幾型喎, 可否比LINK, 等我又淘件比龍BB 先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買呢間賣哂,不過幫小P媽搵到間,我手機send 比你啦

      刪除