7.25.2014

小檬大任務~ 買玩具

開始要準備返學,除咗硬件心理要準備之外,
仲要行動上方都要準備吓。

小檬好早已經識行,但係到佢而家佢都習慣拖住我行,
當然喺人多或者過馬路嚟講係好事,
佢細粒,我成日驚佢自己行比人撞到。
不過開始大我都要比佢多啲自己行
(其實已經好遲,可能我都係太保護佢)
到公園或者冇咩人嘅商場我就會比佢自己行,
而家會成日話自己大個仔,要自己行。

返學會接觸好都唔同嘅老師,同學仔,
好在佢不嬲都好外向,唔怕陌生人,
返學可能好多野要自己做,亦想佢再獨立啲,
多啲訓練吓佢, 最簡單就係買野。

媽咪:要係咪想買呢隻錶錶?
係就要自己叫姐姐攞同比錢
小檬:好

小檬:姐姐,我要錶錶呀,woody buzz

sales姐姐 :邊到呀?
小檬:果到~ 

小檬:哩,呢到呀

sales姐姐:係咪呢隻呀? 
小檬:係呀

小檬露出勝利笑容




自己比埋錢,攪掂~ 

11 則留言:

  1. 小檬真係好醒目, 知道要買咩又知要咩款, 唔會左諗右諗~

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前已經揀定架喇。
      一去想買puzzle,但屋企太多(佢超愛puzzle,其實puzzle幾好有得玩訓練手指又可以動腦筋)
      勸佢買第樣,終於揀咗錶錶

      刪除
  2. 下次我帶佢去睇相機先

    回覆刪除
    回覆
    1. 一條龍服務,記得包埋比錢!

      刪除
    2. 照舊攞媽媽張卡 'doot'

      刪除
  3. 小檬好smart! 小檬媽你好有心機~~記得之前你同小檬喺屋企玩買薯條, 因為去M記嗰時M姐姐都聽唔到佢把聲...估唔到咁快而家又識叫姐姐幫手(仲要有對話)又識俾$~~真係大個仔la~~~:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。小朋友進步得好快架。遲啲幫我落街買餸喇 =p

      刪除
  4. 小檬好醒目呀,同埋佢唔會話要買多幾樣!
    買一樣佢都已經好滿足,真乖~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢樣野佢好乖,就算唔買,都唔會扭,會乖乖走

      刪除