7.03.2014

好姐姐(咪講)

一路婆婆加鐘點照顧小檬到攪得掂,所以都冇再請工人姐姐。
到有咗B be後,真係要認真諗吓點安排。
好多朋友叫我地面對現實,要用嘅就要請。
(大家未請過姐姐,都應該明白唔想請姐姐嘅原因)

於是慢幾拍嘅我地終於走去請,過程非常簡單去第二間就請咗。
完全冇上網睇吓係咪黑店。
第一間係大型嘅公司,入到去,咩都唔識嘅我地就坐喺個電腦螢光幕面前睇,
我自己覺得有啲似相睇。。。個staff"好專業"咁玩自己個電話!
我知呢間唔掂,於是撇!

諗起平時行街嘅商場有間,於是又走去睇吓。
你邊到介紹架???
 冇?  
吓,咁我地入唔入得嚟架? 

原來呢間專係做熟客,接referral嘅,所以先咁問我地。
睇咗兩個較合心水眼緣嘅profile同video 
staff 姐姐再幫我地比較佢地嘅優點缺點,
唔使一個鐘就決定

好感恩,我地都好滿意呢個姐姐
(不禁暗暗咁覺得老公揀得好醒,
呢間agent 又好,雖然比一般貴,但佢好好,
以上兩點唔詳細講,想知可以再問我,我冇收$)

當然我地已經知道要調節自己嘅標準,
so far 佢各方面都好好,最緊要係佢錫小朋友,尤其係B be,
可能佢幫手最多, 睇得出佢好錫佢。
佢對婆婆都好好,出入會盡量哂啲野,唔使婆婆拎
就算婆婆拎緊佢都唔會扮睇唔到
當然有缺點,不過都係好小事。

五月時知道姐姐生日我都準備咗個蛋糕同份禮物比姐姐


熄哂燈同佢唱生日歌,比個驚喜佢,佢真係感動到喊。
可能由於佢之前係杜拜到做,工人地位好低微,
又唔比佢地笑,冇哂尊嚴冇哂笑容,
所以咁樣做佢真係會好感動! 

佢之前一嚟到唔係好識笑,又唔會同我地一齊食飯,
而家笑容多咗好多,不過都係習慣自己一個喺廚房食,可能覺得自在啲,
冇所謂,最緊要佢自在,食得唔自在都好慘

婆婆啲英文已經算叻,起碼同佢溝通到,不過到試過好多笑料,
例如 會同姐姐講 open the 開門,
有次剛蒸好魚,婆婆叫佢倒咗鑊裡面啲水,
點知佢倒返落條魚到。。。哈哈哈。
當然可能會好嬲,不過可以試吓從佢地嘅角度出發,
佢未試過,唔識係唔出奇嘅。。。
當笑話睇之後教返佢,大家都開心啲。

有個外人會唔會唔慣?? 初頭都會,不過而家會當佢係自己人,
好似啲姨媽姑姐三嬸之類。

而家放工就返屋企,比每日返婆婆度慳咗啲時間,
食完飯,就會一家大細落街散吓步
所以有姐姐嘅生活我算是滿意

之前我啲砂糖兔比啲衫埋住咗,上星期終於執好!
佢今朝幫我執完房,見到佢咁放我啲砂糖兔。


so warm!

原來一個好嘅姐姐真係會融入家中~ 

40 則留言:

  1. 恭喜你請到個好姐姐...好姐姐真係好難求架, 我朋友就試過請著個衰姐姐喇, 因為朋友唔俾佢放假返印尼, 結果一怒之下, 姐姐係朋友返左工, 唔知點樣嘅情況下, 整斷左佢個仔隻手呀, 最後仲攪到佢個仔要做手術, 真係超慘.
    我想問下你鐘點係邊度請, 我發覺婆婆一湊二開始有d攪唔惦, 因為完全無時間做家務之類嘅野, 所以我都諗緊係咪應該要搵個鐘點幫幫手.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講個case 好可怕啊~

      刪除
    2. 係呀..我地聽到都嚇一嚇, 所以呢個都係我唔敢請姐姐嘅其中一個原因~

      刪除
    3. 就係坊間到太多可怕嘅事令到真正有需要嘅我地都唔敢請,有咗B be先迫住請,點知真係幫到手仲好好。所以我都唔會去啲討論區到睇,免得自己擔心,信自己就得
      其實真係好講運氣,我個agent都好好,好識揀人,再加上自己要識揀。。。
      我果時諗搏吓啦,冇辦法,唔得先算.

      當然我都會對佢好,兩個BB先頭家喺佢手。。。唯有簡單啲諗,我相信你對佢好時佢亦對你好。
      其他野唔理得咁多。佢同啲朋友喺教會返嚟之後,會同我講返朋友都讚我地對佢好,佢都好開心架, 真心感到佢做得好開心,我諗咁樣先好。當然個個唔同,都係睇運氣啦

      刪除
    4. 打去樂活一站搵鐘點呀,我都係喺呢度搵鍾點的. 佢地冇抽佣的 ^^

      刪除
    5. 樂活一站搵鐘點<== me 2

      刪除
  2. 恭喜你請到個好姐姐~ 我都當姐姐係一家人, 所以唔覺會多左個外人呀~ 不過我姐姐9月走, 希望新姐姐都好啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 工人姐姐完約?冇續到呀?我都好驚到時姐姐唔續,不過果日姐姐自己話要喺到做到老喎。。哈哈
      希望你新嚟姐姐都好啦

      刪除
  3. 請到個好姐姐真係好重要,我個姐姐今個月18號到,希望順順利利同相處得到喇~

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望你姐姐都好啦,記得比份指示佢先呀!

      刪除
  4. 恭喜晒小檬媽,請到個好姐姐真係安樂晒架!
    見到姐姐咁樣放啲公仔,都知佢有愛心,有佢幫手照顧小檬同Be b就放心啦 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。佢對小朋友好好,呢樣最緊要,而家有咗姐姐,自己手尾都好咗,因為佢執得好整齊,我有啲唔好意思整亂佢。。哈哈。

      刪除
  5. 好姐姐難求,你真係要mark實佢呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望之後完約都繼續做啦

      刪除
  6. 可遇不可求呢!

    回覆刪除
  7. 我都好好開心請到好姐姐...仲好錫我2個仔(我都同你講過佢錫到真係狂錫=.=)不過其它野都見佢好盡心盡力,佢以前星加坡個顧主又係勁HARSH...所以我地對佢好,佢真係知~

    回覆刪除
    回覆
    1. O...你有無叫佢唔好錫? HAHA

      刪除
    2. 佢應該有叫呀。。而家應該冇錫喇係咪呀?

      刪除
  8. 恭喜你請到個好姐姐
    我成日都抱住我對人好人對我好嘅心態, 雖然有時都會碰釘, 但起碼自己都叫對得住自己
    我哋都請咗姐姐, 不過請喺我媽屋企, 負責日常家務, 嚟咗3日, 未知係點呢, 希望會好啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 但起碼自己都叫對得住自己<==我都係!
      我一陣子send份routine work & instruction 比你。

      刪除
  9. Gen MaMa,

    好開心你找到好姐姐, 我bb 黎緊8月都出世, 我都心大心細唔知請唔請好, 最後都係要屈服. 現在揾緊姐姐, 可唔可以介紹你個agent 俾我.........謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不如你send message 到小檬fan page我喺果到答你,先講明,根據我經歷係好嘅先咁講,希望你都一樣,不過唔好我都唔擔保架~亦可以比較一吓啲agent 公司先。

      刪除
  10. 有個好姐姐真係一件好感恩既事!! 但同時GEN你都對姐姐好好~ 有個好既僱主先會有好姐姐呀~~~ ^^
    你既經歷令我對請姐姐無咁抗拒~~ =)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多野係雙向嘅,姐姐都係人,總有好有唔好,但我深信你對佢好佢地係知!
      一半靠眼光,一半靠運氣。
      而家有時都會諗應該早啲請比婆婆, 等佢照顧小檬時冇咁辛苦,因為其實鐘點錢都唔少得幾多,不過如果果時請又撞唔到呢個姐姐啦! 都要講緣份~
      或者你都可以問啲做緊嘅姐姐有冇親戚想做, 我姐姐都話有個妹想嚟做架, 識人介紹又好啲嘅

      刪除
  11. 我個姐姐都好好(咪講),真係好感恩,佢生日我都有買蛋糕呀!我地對姐姐都好好,真係將心比心,佢一個女仔黎到一個陌生地方打工都好慘。我姐姐話我生第二個都幫我湊呢。但我有join fb 外傭group,有啲case真係好過份!而且並不是你對佢好佢就一定對你好,所以真係講彩數!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。我都相信人心肉做,
      不過有時都要睇佢咩性格,有啲覺得老逢果啲就唔值得對佢好架。

      刪除
  12. 一個好姐姐真係好重要呀! 恭喜你搵到一個你中意o既(咪講)~ 我屋企試過有d好經典o既case.....所以我對姐姐要求都唔多~ 我o既要求只係我返到屋企, 小寶無事無幹我就滿意~ haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽你咁講,你之前嘅經歷都應該唔喺咁好,不過咩都係唔緊要,最緊要係小朋友平平安安

      刪除
  13. 恭喜搵到個好姐姐, 真係可遇不可求!
    我有兩個FD 個姐姐又係勁好, 已經當正佢係一家人!

    回覆刪除
    回覆

    1. 係呀。。真係可遇不可求,講緣份

      刪除
  14. 好姐姐難求,我係公園見好多都只掛住玩手機傾計,最緊要自己要求晤好咁高

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,有好梗有唔好嘅,其實每個地方嘅人都係

      刪除
  15. 請到好姐姐真係煩少好多嘢,希望你個姐姐keep住咁好啦﹗

    回覆刪除
    回覆

    1. 希望啦,都有人話唔可以對佢地咁好,好快現型,不過見步行步啦

      刪除
  16. "初頭都會,不過而家會當佢係自己人,好似啲姨媽姑姐三嬸之類。"
    你依句講得好O岩呀, 雖然未有姐姐, 不過我都覺得自己心態要變, 先可以對姐姐好, 佢自然又對屋企人好

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,有啲野要做,就唯有諗好嘅一面,向正面出發先,結果我都好滿意,感激

      你諗住佢唔好,就自然大家都唔開心~不過都要佢好你先當到佢係自己人嘅

      刪除
  17. 好好彩呀你! 希望佢keep住好...

    回覆刪除
    回覆

    1. 係呀。。多謝田鼠媽~

      刪除
  18. 點解美國無架?! 你就好啦, 請到好幫手~

    回覆刪除