12.16.2014

最珍貴的禮物

還記得當初猶豫是否應該再生第二位小朋友,
眨眼間,妹妹已經扶著企了。
坦白說,想要B be的時候也沒有太多的計劃,
只覺得好像兩個小孩比一個好,於是便試試。


感恩很快有了B be。雖然也殺我們一個措手不及

之後的安排也需要些時間才能安定下來,
但現在總算不是太差

B be 出世的時候,小檬剛到了聞風喪膽嘅trouble two
很感恩小檬沒有trouble, 亦很錫B be! 

現在還有兩個月就到三歲的小檬,
這大半年間成長很快

由BB轉變成小朋友,更有自己的想法,更有自己的性格


B be的出現,如果處理得不好,很容易令小檬和B be 關係變差


幸好初生時,小檬已經很錫B be


到這個幾月B be 懂得與人互動
兩位小朋友碰上的時候,
總令我更加覺得我們的決定沒有錯!


看著你們,心裡有一種說不出的開心和感動。
一起生活


一起吃

一起玩耍



一起學習
(玩具反斗城catalogue)

一起分享

一起開心過節日

一起渡過特別時刻

兩位小朋友在我來說亦令我可以分散注意力,
無論好與壞,也不會過份緊張。


湊一個小朋友時間過得快,湊兩個更不知道時間往那裡溜走。

令C9的媽咪更C9 

盡管媽媽未能整天一手一腳湊你們
你們的心是不會改變

媽媽會時刻緊記公平對待


將來有更多的事情由哥哥和妹妹互相扶持。

有人說,兄弟姊妹也有可能不和


也不一定相親相愛



但,凡事總應該由正面出發

將來的事,又有誰可以料到

看著你們每日成長

媽媽已經心滿意足

可愛妹妹傍總有個傻哥哥

當哥哥的,記著要保護妹妹

這世界上,唯獨是親人是沒有可以替

一個陪著你成長的伴,是過後怎樣也不能尋找到的。

雖然長大後可能各走各路

但都希望你們各自各精彩

到最後要記住兄妹每天快樂成長點滴


這是爸爸媽媽送給你們最珍貴的一份禮物
珍惜兄妹的緣份, 永遠相親相愛!!

45 則留言:

  1. 好感動嘅一篇~又睇到眼濕濕, 我自己都好慶幸我自己有兩個好姐姐陪住我成長, 係我父母送俾我最好最好嘅禮物
    但奈何我冇能力送呢份大禮俾蛇仔明, HAHA
    睇返啲相, B BE 大個咗好多, 越大越CUTE

    回覆刪除
    回覆
    1. Same here, 我想講既蛇仔媽都講左,睇怕我亦無能力送瞕瞕這份大禮。
      Anyway, 小檬和b Be一定會永遠地相親相愛

      刪除
    2. Same here! 做乜忽然咁感慨

      刪除
    3. VV & seekin c琪,個個情況諗法唔同,世事冇絕對,行自己最舒服嘅路就可以啦!

      刪除
  2. WOW...好sweet呀!!
    哥哥咁錫妹妹, 佢倆兄妹實會相親相愛者.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實有時b be 拎咗小檬啲玩具,第一反應佢都會唔准,再同佢解釋吓講吓道理就會讓步。

      刪除
  3. 好感動呀, 兄妹情真係一份最珍貴的禮物!!!

    回覆刪除
  4. 睇到我想喊 好開心我有幾會見證這些時刻

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都想喊咁真係好崔淚喎。。。

      刪除
  5. 好感動呀~ 成泡眼淚浪浪下 T_T

    回覆刪除
  6. 好感動呀~ 好sweet 的一對兄妹
    你講到好啱, 有人話兄弟姐妹都可以不和, 但我想只要父母懂得教, 令佢地相親相愛, 他朝一日我地百年歸老, 佢地都總有個伴......這就是父母給他們最好的禮物, 親情永遠冇任何野可以代替~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,而家細就話陪佢去玩,遲啲十歲八歲,怎至廿幾歲爸爸媽媽未必可以闖入佢地世界,兄弟姊妹就係一個好幫手,可以一齊分擔解決事情!

      刪除
  7. sooo sweet,我呢刻都係15,16要唔要第二個,但睇住呢2 個小朋友D 相,我可以好好考慮 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 各人屋企家庭狀況唔同,我當初都好猶豫,
      當我諗起自己中學跟家人去拜年有哥哥做伴,就唔想小檬第時做好多野都係得一個,媽媽爸爸陪唔係同一感覺!
      亦唔想為咗一個人小朋友嘅事太過緊張,唔只係小時候,到佢地大個都係,咩事都可以分散一吓,所以先試吓!

      刪除
  8. 好sweet好sweet﹗我都覺得有兄弟姊妹嘅小朋友係最開心﹗佢哋有你哋嘅愛,大個一定會相親相愛㗎﹗

    BTW,你好堅喎,揹住B be仲抱得起小檬﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望啦!果次我地喺澳門返嚟,我孭住B be,唔知做咩小檬扭計係都要我抱,爸爸又行開咗去整泊車優惠,咪唯有夾硬抱起佢囉。我抱左兩分鐘就頂唔住喇!哈哈

      刪除
  9. 雖然陀同生都好辛苦,但睇住佢地一日一日咁大同健康快樂,乜都值得架~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。你兩個寶貝都係啦

      刪除
  10. 好感動的sharing, 我本來打算只生一個, 睇完真係有少少動搖......

    回覆刪除
    回覆
    1. 各人屋企家庭狀況唔同,我當初都好猶豫,
      當我諗起自己中學跟家人去拜年有哥哥做伴,就唔想小檬第時做好多野都係得一個,媽媽爸爸陪唔係同一感覺!
      亦唔想為咗一個人小朋友嘅事太過緊張,唔只係小時候,到佢地大個都係,咩事都可以分散一吓,所以先試吓!
      世事難料,有時都唔可以諗太長遠

      刪除
  11. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  12. 好感動, 睇到我眼濕濕~ 多謝你O既SHARING~ 小檬真係一個乖仔, 一個乖哥哥, 呢D仔, 生多個都唔怕~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!不過兩個非常夠喇!

      刪除
  13. 真係好感動呀~~你地教得好好!!小檬真係好乖仔~~~~
    我好認同就係, 兄弟姊妹的關係開始係由父母聯繫的~做得唔好, 就會出現不和~~所以佢地咁SWEET一定係媽媽的功勞~~~~~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔敢邀功!幸運小檬都屬於開心型(似媽咪哈哈),妹妹一出世就令佢地相處融合,之後嘅路解更加容易行,不過有時小檬都會唔肯同妹妹分享佢啲lego,好在講多兩句又肯咁啦!希望遲啲都係咁唔打交都願喇!

      刪除
  14. 搞到我淚流不停, 好衰架.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能遲啲你都一樣感同身受!
      一樣享受到呢份感動

      刪除
  15. 睇完都覺得感動, 做咩咁有感而發~
    你一個抱兩個張相真係好堅, 佩服, 媽媽真偉大!

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係我手寫我心!
      眼見佢兩個嘅小小成長生活片段好感人,好溫馨,唔同人背景唔同,又唔可以一慨而論,只係有感而發自己嘅決定係正確的。

      刪除
  16. 懷住第二胎的我被感動了!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐冇見你喇!!終於見返你
      你遲些應該感受更深!

      刪除
  17. 檬媽好感性,睇到我都有啲眼濕濕呀!
    我都好認同依份珍貴嘅禮物,可以畀佢地學識一齊相處、分享、分擔、傾訴…見小檬咁愛錫Be b,媽咪先最感動感觸呀 T.T

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我懂你的!
      自己食飯都想有個伴啦!希望佢地都開開心心一齊成長

      刪除
  18. 做咩咁催淚架... 晨早流流睇到人眼濕濕...
    不過, 兄弟姊妹真係成長最好既禮物, 無論將來大左係各有各精彩, 真係兩個總比一個好, 至少成長時有個伴~!
    小檬真係好錫妹妹, 希望我仔如果將來有機會做哥哥都學小檬咁生性就好嘞~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 並唔係特燈韓劇mode崔淚,只係我手寫我心!
      眼見佢兩個嘅小小成長生活片段好感人,好溫馨,唔同人背景唔同,又唔可以一慨而論,只係有感而發自己嘅決定係正確的。

      刪除
  19. 我也是一邊睇一邊眼濕濕,睇住你兩個寶貝的相片,覺得好溫馨,亦有少少令我只生一個的想法有點點動搖,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 各人家庭背景性格唔同,諗法亦唔同,亦唔會有人知點先係最好,自己覺得舒服就最緊要!
      一個兩個要配合家庭背景先知邊樣對父母同小朋友最好

      刪除
  20. 我最鍾意係兩個小朋友坐在書桌仔個張;好有一齊長大的FEEL。
    生一個,生兩個,這是一個好大的課題。經過一輪爭扎,我們也下決心不再生了。
    希望O仔不會因為爸媽自私的決定而不開心啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 各人家庭背景性格唔同,諗法亦唔同,亦唔會有人知點先係最好,自己覺得舒服就最緊要!O仔亦會跟住你們嘅步伐,開心生活~

      刪除