3.17.2014

N班大作戰 ~ 8th interview 終極篇

承上篇
N班大作戰~7th interview
繼續比掌聲小檬媽~
˜拍拍拍拍拍拍˜

今日interview出名難嘅呢間學校,應該抱住平常心去in (其實間間都應該係)

但當我入到學校嘅時候,好難懶型咁扮唔志在,
我做野都算認真同希望力求完美,幾咁隨緣都好,
都總想叫完成到,比個交代自己, 
因為上次連課室都唔肯入, 於是今次佢肯入課室就當贏咗!!


話雖然如此, 我幾心儀呢間,因為離屋企唔算好遠之餘,又口碑好好,
所以我不經意地又比咗壓力自己! 

吸取教訓,最大問題唔肯入課室,
所以今次我準備咗啲小食,放喺衫袋,隨時準備用!
仲有不停同佢講見到老師要講早晨,
要聽老師講故事,要坐定定唔準行開,
坐完張凳要推返埋佢, 走要講Bye bye,
收到禮物要講thank you
希望洗佢腦

入到去,有一條滑梯同有架圖書車車,冇其他玩具,
記得之前PG就係衰喺滑梯度,又係好似上一間咁, 我驚一比佢玩就一發不可收拾!
於是就抱起佢,周圍睇!

好在璧報板有佢好鍾意嘅馬達加斯加, 睇咗十分鐘,平時吹水都冇咩難度嘅我,

對住張只有I phone咁大嘅圖片,我實在唔知再有咩可以吹,
記得我拎咗啲小食嚟嘛?
冇錯,呢個時候我就餵啲司各脫糖糖比佢,即刻冇事!               
  (我搣到好細粒,比佢食都唔係好覺)

已經冇咩好做,唯有比佢玩sir滑梯,
玩咗3。4次,見上一批已經入哂,
應該好快到我地,於是就同小檬講,我地要去聽老師講故事喇!
為防佢反對,我又比咗粒司各脫糖佢
雖然鼻C咁大,不過佢都好滿足, 所以可以好順利著返鞋

叫名喇,又排吓隊 =___= 
佢唔想排,想走,於是又係司各脫糖糖

part 1 認/講物品
順利入到課室, 第一個係我地, 可以自己揀一張檯坐低,
我用9秒9scan過,揀咗個感覺最nice老師嘅坐低。
果然,我眼光都幾好(wahaha) 呢個老師好nice

我覺得主要考講嘢,
問小朋友叫咩名 ~小檬答到~
邊個同你嚟 ~媽媽~

檯面好多物品要拎到指定物品
飲水, 抹咀 想畫畫,講故事 要用乜?? 俾媽媽
小檬除咗飲水拎咗個牛角包比我之外,就全部都做啱
(十萬個唔明點解佢會拎個牛角包比我,火!! )

指住香蕉,問係咩嚟, 小檬答banana
你有冇畫畫架?邊個同你畫呀?
佢突然見到檯面上嘅熊仔,話bearbear =_='


老師拎唔同嘅顏色筆問佢係咩色? 
佢全部都做到,淨係支紅色筆話係啡色
(我諗係因為隻顏色唔係好sharp,有啲瘀紅色咁,佢就覺得係啡色)
之後叫佢拎指定嘅顏色筆比我, 都拎到

有四幅圖畫(umbrella/牙刷/梳/牙膏)
問落雨要拎咩,指住梳問係咩? (佢答咗係牙刷)


之後老師用0。09秒嘅時間將一張圖畫閃過喺小檬面前,
之後問佢見到啲咩!!!!!!
嘩,呢part真係考到啲小朋友,真係一個不留神真係冇可能講得到
好在幅圖畫係小檬嘅至愛~遊樂場
老師都差唔多未問完佢就已經好high咁話係sir 滑梯呀!!!
仲問見到啲咩,小檬答有bird / sun
 (呢part我已經好滿意, 淨係牛角包/啡色/梳唔啱
喺課室入面又排隊=__= 等出去第二間課室
 (有啲小朋友已經想走, 包括小檬,於是又出動糖糖,
我覺得自己有啲似喺海洋公園餵海師咁)

part 2 英文唱遊
出到去又喺另一間課室門口排隊 =___=
(我開始懷疑佢地係刻意要啲小朋友排排隊嘅)

老師指示如果有音樂就用膠圈扮車鈦盤,音樂停就停。
大部分嘅家長都有提水叫停,好嘈!

停咗之後就跟住指示將相對顏色
膠圈放喺地下相同顏色圓圈內

大部分嘅家長都有提水叫停,好嘈, 你唔提都唔會知你冇提
老師首先叫拎住黃色膠圈嘅放喺地下,
小檬想跟住,我問佢食唔食糖糖,即刻啪一粒落去,坐定定。

到佢拎住嘅藍色喇,我提一提blue 呀,佢就一支箭咁標出去放落藍色圓圈,
Bingo!!!

Part 3
再去另一間房,填問卷同見校長
我諗呢part 純粹係睇小朋友會唔會乖乖咁坐定定睇書陪家長。
佢自己一個都好乖玩
我填問券時係手震嘅!自己考試都未試過咁!
校長講完之後就叫我地出去拎禮物,
之後就完成

出到去,老公喺門口等我地,
我不停同佢講我好驚,真係好驚小檬會唔肯,要走!
 眼有淚光,我先知道原來我真係好緊張

好喇。。。終於完成!! 
小檬今日嘅表現喺媽媽心目中都有80分,
獎佢去遊樂場玩啦!!



舅父試新機





雖然我覺得in得唔錯,但一山還有一山高
都係唔好期望咁高喇! 


所有interview都完哂!!
 yeah~  





31 則留言:

  1. 檬媽!! 你已經好厲害支持到第8間interview!! 掌聲鼓勵啊!! 不過呢間考n班ge 野都幾深同幾多啊!! 小檬都做到9成真係好叻叻啊!!

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks ~ 佢做到9成我都好開心喇, 不過我都唔期望咁高喇。。始終叻嘅小朋友好多

      刪除
  2. HAHA...我仔ST.CAT又係喊到唔肯做任何野,今次學之園又係我自己出動,我又係用糖糖呢招...不過我呃佢係老師同校長比O既,等佢唔駛驚D老師.....
    點知第二日IN劍嗚已經唔駛用呢招..佢都無任何扭計...真係還得神落....希望大家都有好消息啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔通當大家都想入果間嘅時候,我地兩個仔都唔鍾意果間?哈哈
      咁叻叻!! N劍嗚咁咪好大機會囉!!
      總算完哂, 不過要等好似等好耐咁

      刪除
  3. 嘩, 呢個interview好難呀!! 我仔無去都無損失, 因為實考唔到~ XD 希望小檬成功入到啦~~ =)

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係幾難,我諗大B會好啲。我都希望佢入到呢間

      刪除
  4. 嗯, 舅父部新機唔錯!

    回覆刪除
  5. 一路睇一路替你開心,我覺得小檬應該成功。: ]
    司各脫糖真係幾有效,你好叻呀GEN MAMA!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望啦。。而家做父母真係好多野煩

      刪除
  6. 考嘅野好深呀,檬媽真係要畀掌聲你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當你唔想佢走開,就要諗吓辦法點箝制佢
      唉。。我都係見招拆招咋

      刪除
  7. 小檬今次IN得幾好~叻仔!! 今次都應該好大機會喎

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks EE ~
      都OK好啦,不過都係啦,一山還有一山高
      唔期望咁高喇

      刪除
  8. 小檬好叻仔呀~~ 好可愛!! 睇得出檬媽你平時教得佢好好~ 今次in得咁好! 應該順利啦!! 預祝你地成功!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀! 我真係冇咩功勞,係靠佢自己架咋!

      刪除
  9. 我琴日都去左呢間呀, 我覺得要求好高, 當見識同試下咁~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實對N班嚟講都幾難,大B好似會好啲

      刪除
  10. 有啲小朋友已經想走, 包括小檬,於是又出動糖糖,
    我覺得自己有啲似喺海洋公園餵海師咁-->笑咗
    雖然題目好深但小檬表現都算唔差吖,宜家in完你可以安心等結果啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!! 應該拎埋個腰包添, 方便拎比佢!!

      都係, 唔諗喇。。。

      刪除
  11. 除左畀掌聲小檬媽嘅急智仲有風趣,睇你個post都feel到緊張,但又畀你形容到好好笑 XD
    In完就好啦,依間心儀仲要近,希望小檬讀到依間學校啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係堅緊張架,手都震埋 XD
      我都希望,不過唔敢期望喇

      刪除
  12. 真係堅緊張架,手都震埋 XD
    我都希望,不過唔敢期望喇

    回覆刪除
  13. 都考幾多野喎, 小檬好叻呀, 好多野都做到, 俾個 GOOD 佢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係算好深㗎...
      不過一山還有一山高,都唔諗咁多喇

      刪除
  14. 因為你呢篇BLOG,司覺脫糖糖的銷路肯定會突然升左好多! >. <

    回覆刪除
  15. 請問學之園係用中英文定係全英文interview 架?

    回覆刪除
  16. 我見到K班張application form 有一欄選擇interview 語言, 唔知Pn需唔需要呢.

    回覆刪除