3.05.2014

Maternity Photo @ NT photography (part 2)

係B be出世之前嘅3日,NT哥哥同我影咗大肚相part 2
如果延遲多一個星期,都已經唔使影喇

好在佢果時都已經執咗兩張比我,
所以我喺床到未痛時都post 咗兩張喺FB到,
唔係又變生咗都未post喇

期待...


始於逃離唔到麒麟臂嘅命運!!



小檬見我瞓完喺到影之後又扮我。。。哈哈




後面嘅結婚相喺一個呼應
見到呢到,
應該估到其實只係喺我屋企影




攪攪陣嘅小檬



最後盡地一鋪~可一不可再嘅一張!!
我覺得影得好靚,我咁嘅身型都影到我咁

 好似著得好少,放心有著褲架
希望唔好嚇親大家!
搵到個可以信任嘅攝影師真係好幸運

27 則留言:

  1. 好鐘意你同小檬分別瞓係地下影呢兩張呀,好靚又好好feel呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鍾意果兩張,最好笑就係佢學我。。哈
      其實果到係窗台嚟架,有啲高難度架!!

      刪除
  2. sexy mama......我太怕羞所以無影了,嘻嘻

    回覆刪除
  3. 嘩,索爆呀!我鐘意「睇穿」果張,點知最後仲有驚喜!
    雖然信任,但我會怕醜淨係敢搵女攝影師影咋(好似婦科檢查我都淨係搵女醫生 ^^")
    小檬扮你果張好靚呀!又係可以用黎做廣告照嘅靚相~

    回覆刪除
    回覆
    1. 最後一次,我豁咗出去喇。。哈哈

      刪除
  4. 你同小檬瞓地嗰2張好靚呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!! 其實果到係窗台嚟架,有啲高難度架!!

      刪除
  5. 好靚呀,自然光影啲相好正

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實果日天陰陰,都係靠NT嘅技術咋

      刪除
  6. WAH~ 最後一擊, 我都會去盡呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁快啲action,等你好消息喇

      刪除
  7. 影得好靚, especially last one :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我咁嘅身型要影得說靚係好難架。。哈哈

      刪除
  8. 影得自然又靚呀! 小檬見到你影相係咪覺得好好奇呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!
      佢成日嚟攪攪震,好煩架!!

      刪除
  9. 你個肚都好靚呀, 我生完個肚好黑呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有架,唔知幾時先退到

      刪除
  10. 好大啊你個肚~

    回覆刪除
  11. NT哥哥真係影得好靚,加上你又陀得靚,所以d 相好好好靚呀~~ ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經肥咗好多架喇。。隻手臂唔知點算

      刪除
  12. 完全唔知係屋企影! NT哥哥好技術啊~~
    最尾果張又靚又性感呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!
      我都好鍾意最後果張
      想影吓啲室內,咪試吓喺屋企影,都係佢啲技術好先等我屋企可以做吓影樓

      刪除
  13. 屋企影都影得好好呀!好似呢胎個肚大啲?

    回覆刪除
  14. 都係佢啲技術好先等我屋企可以做吓影樓
    今次好似大過上次

    回覆刪除