2.22.2014

B be @36W4D~36W6D

呢幾日發生咗好多事...

星期日晩:
耳仔神經痛,我唔知係咪叫神經痛,
係d有淋巴嘅地方位置一下一下咁戚住痛,
位置次次唔同(我屋企人都有)痛不欲生,好辛苦!

星期一:
返到公司食Panadol(醫生ok的)以為頂到,點知由朝痛到晚!
痛到喊,嚇c同事,終於要去睇醫生,
原來作感冒耳仔發炎,要滴耳仔食抗生素!
夜晚食完薬,十一點幾早d瞓,點知瞓到兩點幾,
聽到小檬咳咗兩聲
之後就聽到errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr一聲!
佢嘔!我飛落地即刻抱起安慰佢,
爸爸如夢初醒,之後爸爸清潔換床單,坐喺sofa,見佢冇咩,
諗住睇定d先,拍下拍下佢瞓返...點知再嚟,
猶豫好冇去急症,但又冇咩嘢,仲識去玩同笑,估可能食滯咗!
後來又嘔,不過已經冇嘢嘔,之前積住d鼻涕就嘔返出嚟!
見佢唔舒服,問佢玩想玩咩,佢話玩電話,真係識趁打火打劫,
之後冇嘔,不過咳到er啲痰or 鼻涕出嚟,
好似仲好,如是者陪佢坐到5點,終於瞓返!

星期二:
爸爸同佢睇醫生,話d感冒菌令佢嘔,
叫唔好比奶佢食,就算比都要好稀,清下先!
得返半條人命嘅我就食咗薬好d,好多嘢做,照返工!
夜晚約咗幾位公司同事同我食生日晚飯(我十月中生日,太難就時間!)
諗過唔去,但又想生B之前快d食埋餐飯,大家就我喺婆婆屋
企附近食完即陪埋我返屋企幫手鍡薬比小檬,等舅父返嚟車我哋返屋企!
(因小檬爸爸返咗大陸,應該係我生之前最後一次返大陸廠,
諗過星期二或三,見舅父可以星期二車我哋,
佢就決定早一日返!我都情願佢早一日去,早一日返....)
待續。。。

24 則留言:

  1. 啊,真係好多事發生!
    小檬及你都已好番晒了嗎?
    現在更要湊住妹妹,盡量要休息多d呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會㗎喇。小檬好返哂喇。。反而我仲未清

      刪除
  2. 回覆
    1. 你真係有心理準備湊兩個一齊真係有啲辛苦,加油

      刪除
  3. B be出世前原來有段故喎,等你講埋下半part
    BTW,你同小檬好返未呀?聽到佢嘔成咁都登佢辛苦呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 小檬好返哂喇。。
      唉。。小朋友嘔真係好辛苦!!

      刪除
  4. 辛苦哂呀!妹妹點呀?

    回覆刪除
  5. 未聽小檬媽講完都覺得依幾日真係……太激情!
    希望小檬同小檬媽已經好番晒啦,B be出世精靈活潑,點辛苦見到都即刻精神番呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 果幾日真係冇教好瞓
      見到B be真係咩辛苦都唔記得喇

      刪除
  6. 喔~ 原來B be 出來前笠笠亂~

    回覆刪除
    回覆
    1. 一波未平,一波又起,真係日日一個故事

      刪除
  7. 哇~冇事呀ma 而家你同小檬?

    回覆刪除
  8. 我都試過耳仔神經痛,真係好辛苦!你地依家好返未呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 終於有個知"痛"人,我好想知道呢個痛嘅真正學名係咩?我地就叫佢神經痛,究竟係咩原因會咁??
      我仲有少少,未清得到

      刪除
  9. gen mama, 我見到有朋友仔like 左你fb知B be出左世, 佢好靚女呀, 不過我like唔到張相, 所以而家係度俾個"like"佢先~
    期待你分享多d B be既野~
    你身體復原哂未呀?好好休息~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀!而家好返好多喇! 唔通我地有common friend ?

      刪除
  10. 好驚險呀, take care!

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!!! 我都覺得好驚險

      刪除
  11. 萬事小心, 保重身体呀 ^_^

    回覆刪除
  12. 辛苦你喇....真係嚇死~

    回覆刪除
  13. 生之前發生甘多事,辛苦gen mami

    回覆刪除