4.21.2014

剪髮前傳

其實喺呢次剪髮之前喺屋企對面到剪左一次
呢間髮型屋成日行過好多玩具睇,我諗喺店主自己收藏。

見佢有啲玩具比小朋友一路玩住剪,佢啲頭髮又長,又冇時間出去,咪試吓囉

冇人,好快開始。
係個婆婆級嘅女人剪, 佢問我點剪,
我話keep返個形,喺咁意剪短少少就得。

小檬都喊緊話唔剪
婆婆唯有好努力同小檬玩前面啲玩具

小檬喊,個EE話你教佢剪頭髮唔使喊吖嘛
(你又知我冇講?我叫佢喊㗎???!!!我已經有少少火)

大家睇唔睇到角落頭嘅頭髮碎?? 
我就係喺啲頭髮碎裡面拎啲錢幣出嚟比小檬玩
(呀媽真係好偉大呀!!!嗚嗚...)

我真係好不情不願拎啲錢幣比小檬入。。。。。。
我已經有少少火 x 2

跟住我就同佢玩散佢注意力。
點知說時遲那時快 (張相可以證明佢隻手有幾快) 
佢就剷緊小檬後面啲頭髮,可能問,剷有咩咁特別?
因為我一睇佢已經剷到佢一忽忽!! 
直情係見肉咁滯!! 
Stop!!!!! 我立刻叫停
我話剷門唔係問題,問題係一忽忽,剷到冇咗,
佢個仔(碌返上上面張相就見到佢個樣)
話我地幾廿歲都唔知咩叫剷青呀??
我已經有少少火 x 3
我呀媽媽火到嚟埋,我拿拿臨話佢喊哂唔剪喇
後面都叫做遮吓,前面剪埋衰咗真係唔知點算,
雖然頭髮好快長,但我唔想佢有呢個陰影!
(其實係我地會笑佢就真)
都係呀妹姐姐好,肯氹佢又錫佢!!

24 則留言:

  1. 開頭見到D相仲想叫你介紹,睇到後尾先知不去也罷。我仔第一次剪左髮,係佢爸爸幫佢剪。

    回覆刪除
    回覆
    1. 漏咗講佢仲要話我比張佢之前嘅相我,我咪知點剪,唔剷囉!! 呀婆婆,我一開始咪已經講咗個型 keep住,剪短少少就得!!
      細個我都有剪,大咗真係好難

      刪除
  2. 屋企對面有間咁嘅黑店架咩???

    回覆刪除
    回覆
    1. 甜品行入去村屋呀
      我唔想話佢係黑店,不過唔係好理我地感受囉。

      刪除
  3. 唉, 果日我返到屋企, 見到自己個女D陰好短, 好肉酸, 原來婆婆問都冇問過我自己幫佢剪咗, 我問點解, 佢話覺得長怕整到眼喎, 但有排都未掂到眼; 我又唔話得佢, 但真係好肉酸呀, 嗚嗚......

    回覆刪除
    回覆
    1. 我細個又係經歷過好似你呀女咁,果時咩都唔識,我呀媽又係剪到我前面啲頭髮好短,但大個睇返相真係覺好好肉酸。。。
      雖然頭髮好快長返,但我都記到而家,唉。。。唔知點解啲老人家都鍾意剪到人地啲頭髮咁短嘅呢?

      刪除
    2. 最慘係我約咗出去影樓影相呀, 點算....

      刪除
    3. 帶頭飾得唔得?

      刪除
    4. 依家約咗七月, 希望長得切啦

      刪除
  4. 小朋友剪頭髮真係一件好煩既事!! 我仔點氹都唔肯剪, 試過有次出街剪, 剪咁耐喊咁耐仲要扭來扭去, 搞到我地都唔好意思再帶佢出街剪... 好在最近公公氹得佢掂幫佢剪到咋.... 剪得唔肉酸我已經覺得好OK... =P

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意~ 初初小寶都肯出街剪, 剪多幾次, 而家一行過salon都想喊....都唔知點攪...最後係我而家自己操刀....仲要係等佢訓左覺抱住剪ja....

      刪除
    2. 係啦。。其實點解呢?有人攪佢地啲頭髮就好唔鍾意,可能又驚啲較剪。我而家都叫做氹得掂佢唔喊,不過就要咩都出齊囉。
      我唔敢剪呀。。尤期啲耳仔邊! 細個都仲得,而家大咗更加唔得,小檬又多頭髮,都唔知從何入手

      刪除
  5. 我仲以為有咁多玩具..個髮型師應該好後生~~好有童真!!
    估唔到係一個婆婆級髮型師!!
    好彩媽媽當機立斷..拉走小檬..讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲玩具應該係佢個仔,我諗佢都有幫人剪,不過細路可能就由婆婆操刀。
      唔帶佢走我驚佢變先強國人果啲剷青加留邊仔呀!

      刪除
  6. 嘩,見到我火到黎,有無搞錯,小朋友已經喊緊就唔好火上加油啦亞婆!!!好彩快d 走,如果唔係剪完唔認得亞檬呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係十級火啦。。。你估我叫佢喊嘅咩?? 你咁叻,你唔叫佢唔好喊??? 真係x交叉Y佢~(噢,失儀添~)

      刪除
  7. 真係冇下次呀! 連個仔都咁講野嘅?!
    同小朋友剪hair真係好難...就算唔喺街剪,自己嚟都好難搞呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. BB妹咁多頭髮,仲難攪! 其實我細個都好多頭髮,不過唔夠你女女勁~細女有冇咁多?

      刪除
    2. 睇返相,大女好似多D頭髪..但妹妹都唔少!出親街都係跟姐姐一樣俾人講佢哋D頭髪XD

      刪除
  8. 好彩你無繼續比個阿婆剪,如果唔係,真係無眼睇

    回覆刪除
  9. 如果係後面咋!雖然話好快長番,但俾人笑,會影響個小朋友嘛!

    回覆刪除
  10. 嘩,以為個阿婆好有愛心好有心得幫小朋友剪頭髮,原來求求其靠玩具呃人入去!好彩你地英明stop得快咋,小檬保得住個靚仔頭

    回覆刪除
  11. 點解好似無圍圍巾既? 咁剪左d頭髮咪入晒衣服裡面law....好唔prof wor......

    回覆刪除
  12. 點解好似無圍圍巾既? 咁剪左d頭髮咪入晒衣服裡面law....好唔prof wor......

    回覆刪除