6.10.2014

巴C光年房

續...
間房好整齊,但其實係將啲唔知點處理嘅野放咗出廳,
執咗兩日一夜都未執完(留意淨係我執)。。。我已經好累。

新床嘅第一晚,我問佢去邊到瞓,佢話去"巴C光年房" 瞓,
小檬好順理成章咁返入去, 一眼都冇留戀過之前嘅床仔!!
以前妹妹喺佢床仔會話張床係佢,
而家就指住巴C床先係佢!床仔係妹妹嘅
真係識轉呔!

 第一晚我同佢喺床度玩,臨瞓前不知幾咁興奮


同獅子一齊大字形


金C雀上身


擰左


擰右


睇返都知佢有幾高興

之後都好快就瞓低,
再跟住話姐姐已經喺上面要瞓教,
要細細聲,唔好嘈,佢就好乖真係唔嘈。。。
都係要我隻手手,好快仲KO埋添, yeah!!!! 
我就爬返落我嘅下格床瞓。。。成晚都冇碌到我下格,最多就係打橫!

第二日我神雞咁早又做"執媽"! 
我喺屋企好似冇停過執野。
又執到nap時間,我都唔得喇,要眠一眠,臨瞓影咗張床照。。


Mami...hand hand
(Mami: 汪汪)
我後面都有個靚仔架,wakaka~ 

第二晚
都係好快就KO,唔通有啲friend陪佢瞓,會容易啲瞓?

 佢瞓著之後我就試吓返自己房瞓,為免佢碌落地,
我開咗下格床再舖好張被。

今朝起身就見佢咁!!! 搵到佢嘛?



喺度...


我梳洗換完衫臨返工出門口,
佢就已經自己起咗身開工, 
仲早過我


而家會自己一個喺房, 已經話咗佢知
如果跳或者擒就會整親
床嘅角已經係圓角,上落床嘅邊
不過都要佢自己慢慢領略撞吓先知道,

估唔到一個BB暫吓眼咁快就話自己瞓喇!

19 則留言:

  1. 金絲雀, 笑屎我啦~ 我都成日金絲雀架~wakakaka~
    小檬媽好乖呀~ HAND HAND~
    我都好期待晉有自己張床, 自己訓呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈。。金C雀真係人人愛!
      幾時整呀?? 做足準備喎!!
      我真係好聽話架。。汪汪

      刪除
  2. 好叻喎...咁快就可以自己訓.
    佢嘅睡姿好靚笑呀, 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好攪笑先岩 :P

      刪除
    2. 同佢瞓著先閃,暫時都未碌落嚟,

      刪除
  3. 好正既巴斯光年房呀,即刻比我老公睇下先!
    我又要幫瞕瞕整返間。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀。。唔此小朋友,大家都好開心架

      刪除
  4. 小檬間房好得, 俾我都會想去訓...你執得好整齊呀, 有時太多野又唔捨得掉都唔知點放好...我會放入櫃, 睇唔到當執左..hahhahahah~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知可以整齊到幾耐呢?有時我都執到咩都想唔要

      刪除
  5. 勁正呀~ 我都好恨有自己間房呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都快啲整返間啦。。。

      刪除
  6. 嘩,好靚呀,我都好想一齊訓.....^^

    回覆刪除
  7. 間房咁靚, 我都想去訓啦
    轉眼間檬檬大個咗好多咁, 依家仲會自己喺房玩, 有自己天地, 檬媽你好快可以甩身喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈。。邊有咁快,不過佢而家都好鍾意stay喺自己房,感覺好得意!真係再唔係BB喇

      刪除
  8. 我要等佢地兩個大D先整到間房,諗住兩姐妹share間房會sweet D....靚呀間房,難怪小檬咁好訓

    回覆刪除
  9. 間房好靚呀﹗我見到都好想衝入去玩﹠瞓呀﹗

    回覆刪除
  10. 小檬好叻仔呀,咁快就可以自己一個瞓,不過原來小檬都瞓到打風咁架XD

    回覆刪除
  11. Yeah!小檬咁叻可以自己成功瞓到!

    回覆刪除