3.18.2015

日本4日3夜親子遊~ 前言

前言
下半年一直在忙,由10月自己生日/11月老公生日/12月週年紀念,
聖誕節/1月小檬生日/2月B be生日,農歷新年
諗住3月終於可以唞吓,
點知1月中知道學校3月份兩日假期
唔使喺公眾假期出發,價錢平啲,
於是就安排一個4日3夜嘅日本親子遊,
我又要用僅餘嘅時間去搵資料喇
其實得4D3N
真係冇咩好plan,叫做係玩吓,食吓行吓就算。

都好多謝幾位朋友比啲意見我地,
尤期契仔女爸爸,
成個trip都幫我手plan,左改右改
(因為時間唔多又度度都想去)
12小時backup我!
雖然東京去咗好多次,
不過今次係小檬嘅第一次,帶住小朋友嘅行程就已經好唔同!
時間都可以諗住用得好盡,唔想第一次行程就比自己嚇壞,
始終舒服係好緊要(老了)

呢個trip唔帶妹妹豬喇,如果唔係真係好難攪~婆婆同姐姐湊住佢,
我諗佢應該唔會嬲我嘅~ 

cfm咗機票酒店之後都有同小檬講吓我地會坐飛機去日本旅行,
比定啲心理準備佢。
有一日,畫畫老師問佢去邊到旅行 , 佢答

日本城  

wakaka .....

日本自己就去過幾次,
不過帶埋個仔嘅日本之旅又係點嘅呢??

日本親子遊即將展開~ 

6 則留言:

  1. WOO~ 期待你地既第一次親子遊記呀~

    回覆刪除
  2. 你出文出得好快!!
    我都唔知幾耐先寫到... 特別係今次D相係哂相機度... ><

    回覆刪除
  3. 見你FB, 小檬玩得好開心, 等妹妹識行帶埋妹妹再去過反...

    回覆刪除
  4. 期待你的分享呀!

    回覆刪除
  5. 日本城,哇哈哈哈!└(^o^)┘

    回覆刪除
  6. 見你fb好開心,等你分享呀!

    回覆刪除