5.26.2015

家長新體驗~ 故事媽媽。爸爸

上星期五到咗小檬學校做故事媽媽

 學校安排咗啲時段,比家長們返學校講故事比小朋友聽。

我上個月已經諗緊講咩故事好。。。
一心諗住要搵啲故事書有pop up,
或者係揭起,拉起果啲。。。等小朋友覺得有趣啲,
時間一日一日咁過,我都冇的起心肝去搵

今個星期就喺屋企嘅書籍櫃睇吓有咩書啱。
發覺好似乎冇咩發揮
(哈哈,講到自己好勁咁!! ) 

於是就食晏時間喺公司附近嘅書局睇吓,終於決定講呢本。
莎莎到沙灘去

準時到達學校之後,等咗一陣,老師就帶住小檬出嚟迎接我地 
(原本淨係我,因為有爸爸喺到好似仲緊張,
不過爸爸車到我嚟都同埋一齊入去啦~ )

入到去,老師就叫小朋友同我地打招呼~
有少少緊張,不過好快就冇事好似平時咁講故事咁

一開始我就遮住沙灘兩個字。等啲小朋友估吓莎莎去邊到玩

佢地真係好叻,一睇就知道係沙灘!
講故事嘅時候我加插啲野等小朋友冇咁悶, 
莎莎著住啲咩呀?
估下莎莎去邊?
 莎莎游水嘅時候, 叫啲小朋友一齊扮游水,啲小朋友有動作零捨興奮!
游完水, 摸住個肚, 會點架??
見到啲咩食物呀?? 
問吓佢地有冇去沙灘玩呀, 莎莎愛清潔嘅沙灘,
叫啲小朋友要愛護環境
。。。等等等
大部分都喺按自己度好嘅point講,
不過都有啲爆肚!
到最後就揭曉莎莎去咗沙灘。

星期五下午已經收到學校嘅相,真係太快了!

teacher Genmami~ 
 

做緊帶太陽眼鏡呀

小朋友都好踴躍答我嘅問題,都好多反應~
扮游水水嘅時候都有跟住郁吓郁吓
 爸爸全程負責微笑嘅

整體嚟講,都算滿意自己嘅表現。
媽咪努力嘅原動力就係嚟自呢位忠心嘅粉絲!
睇吓佢聽到微微笑幾開心~

23 則留言:

  1. 爸爸個TASK做得好稱職! 我好BUY學校呢個IDEA呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 微笑得嚟要真誠,唔可以浮誇,爸爸呢part攞滿分
      呢間學校真係好好

      刪除
  2. 媽媽好犀利! 我覺得對住大班小朋友講野都同presentation無咩分別, 不過手法同語氣唔同咁解~ 讚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然對住啲豆令,不過好驚自己有自己講,冇咩反應。。。會好有挫敗感架。好在都冇小朋友嗌悶~瞓著咗

      刪除
  3. 爸爸個TASK...我笑左... XD
    我自己都好期待可以做「故事媽媽」...我真係好鍾意好鍾意講故仔的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 爸爸要成個過程保持溫柔笑容, 係好難嘅!讚!
      好快到你,到時睇你表演

      刪除
  4. 爸爸全程負責微笑嘅 => 巧重要!
    不過gen mami 重要D~

    回覆刪除
    回覆
    1. 爸爸呢個花瓶唔容易做,佢拿捏得好好

      刪除
  5. 爸爸全程除左負責微笑, 仲有陪坐!!
    相信你的忠心嘅粉絲十分滿意你的表現

    回覆刪除
  6. 爸爸全程負責微笑嘅-->笑咗
    你好有心機,度晒point咁講,我下星期都要做故事媽媽,到宜家仲懶懶閒未揀書添

    回覆刪除
    回覆
    1. 收到通知到講有兩個月時間, 開始時就係咁諗定點,不過到最後都係臨尾一日先去買書。。哈哈!我係一個懶媽媽

      你個小粉絲一定支持叫哂媽媽,舉哂banner啦

      刪除
  7. 「爸爸全程負責微笑嘅」, 我睇到呢句之後也笑了
    我相信佢0係內心亦十分滿意和肯定你的表現

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都十分認同佢嘅表現,因為一個恰當嘅微笑係好緊要嘅 =P

      刪除
  8. 又要請假又要買書,最重要係肯用心,我相信唔係好多在職媽咪做得到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇請假,因為十點前可以返到公司。買書小檬都可以睇返嘅。。

      刪除
  9. 妹豬超愛莎莎,成日要我同佢紮孖辮,話自己係莎莎
    小檬媽你好有心機,諗好晒點講,不過爸爸呢個微笑角色其實都好重要㗎:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔諗定點講,我諗啲小朋友會悶到瞓哂
      檬爸簡直係成件事嘅靈魂人物

      刪除
  10. 爸爸個微笑好正呀~ 小檬個樣好陶醉呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 笑得唔可以浮誇,恰到好處,係好難嘅

      刪除
  11. 爸爸負責微笑,hahahahahaha, 呢個工作好重要

    回覆刪除
    回覆
    1. 檬爸簡直係成件事嘅靈魂人物

      刪除
  12. 爸爸責任重大呀 ^^
    檬媽好犀利呀,畀著我實好緊張呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都緊張架。。不過都要發揮媽媽力量
      檬爸簡直係成件事嘅靈魂人物

      刪除