10.15.2015

生日週~ 食蛋糕+ BBQ

09/10 (Fri)
星期五婆婆冇煮飯落樓吓食。
本來去食buffet師兄契媽媽突然加入
於是就係附近食pizza
原來師兄知我就生日,提早和我慶祝生日


而家下街坊嘅NT哥哥先日會出現,辛苦大家!

妹妹豬眼裡只有蛋糕!! 

另外仲爆咗個驚喜我知。。。星期日爸爸幫我安排嘅Birthday Party,
已經被師兄踢爆咗。。。哈哈
每年嘅驚喜唔係爸爸比我嘅驚喜,而係邊個爆呢個驚喜出嚟。

11/10 (Sun)
對於呢個party其實我唔知道有咩人出現,
不過應該都係我嘅好朋友
小檬瞓醒我哋就落去喇。。。

婆婆同姐姐已經準備好哂,妹妹豬就已經落咗去,
同契仔女媽食緊野添。
  
集齊郵先

不過差遲嚟嘅肥師兄同NT哥哥
(佢做完野仲要幫手去拎蛋糕)

姐姐不停咁幫手燒野食,小檬同妹妹豬就輪流由我們睇住,
如果唔係我唔可能有時間食。我只係坐咗埋個爐到三分鐘咋。。


今次除咗一般嘅BBQ食物之外,
舅父舅母剛由北海道回來, 帶回來蟹腳

真係好鮮甜呀~



舅父都化身大廚


婆婆好似炒栗子


食飽啲小朋友又走去玩。我就周圍食大家消嘅野
妹妹豬有咁多大哥哥大姐姐玩,就好開心。




表舅母一扭波,吸引到其他啲小朋友行哂埋嚟,排隊落order

隔離有個小妹妹,走埋同我哋一齊玩,攞波波,
小檬好鍾意佢


兩個仲坐咗喺度傾計,好sweet。

唔記得抄牌添。。希望遲啲有機會見返呢個妹妹啦

食到一大半,雨開始密
快手影張大合照先


我就同啲小朋友先上屋企。
成班大人仲好有雄心咁繼續消

終於肯上嚟食蛋糕喇~
my birthday cake~ 


 數切蛋糕喇。。。

淨係得妹妹豬係因為小檬唔肯影相,
先班人先嚟玩野。。真係挑戰我底線。

終於都埋嚟。。我都知你乖仔架喇

家人合照

師兄突然取出自拍神棍
一班人有個攪吓事嘅都幾好玩,

望嚟望去都唔知望邊到

玩完,唱生日歌切蛋糕喇

birthday kiss

呀妹隻眼未離開過個蛋糕

個皇冠好難移開

加冕~ 

Queen Mami



表舅母又技癢

又係冇小檬嘅

湊仔團長表舅父, 有佢我哋輕鬆好多!!

6 則留言:

  1. 好熱烈, 天天都充滿歡樂呀
    再一之祝你生日快樂呀gen ma

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。天天都開心熱鬧~ 我要快啲搬大屋喇 =p

      刪除
  2. 好熱鬧呀, 生日呢d 日子我都係摺埋好d.
    原來個皇冠唔食得架? 再一次祝你生日快樂!

    回覆刪除
  3. 好熱鬧呀, 生日呢d 日子我都係摺埋好d.
    原來個皇冠唔食得架? 再一次祝你生日快樂!

    回覆刪除
  4. 蛋糕好靚呀,生日快樂!

    回覆刪除
  5. 好靚好特別的蛋糕

    回覆刪除