11.27.2015

妹妹豬PN ~1st offer

妹妹豬嘅第一offer到手喇~


如我所料,第二間In嘅呢間真係得。哥哥果時都有offer,
不過最後冇讀,今次interview老師都有問哥哥讀邊間,
我都有一秒猶疑點答,不過最後都實話實說。

以大B嚟計,唔算最叻果個,不過都算幾好,
媽媽亦成功令佢肯留低喺課室,
又化解咗場爭執(妹妹投訴小朋友玩咗佢個廚房)
第一個OFFER得來都唔簡單㗎~ 

不過尋日再收到學校職員通知先知,
原來呢間學校冇校車嚟我哋果區!
報之前真係冇諗過冇,唔通算近?
如果搭巴士/小巴,都係10分鐘車程。
姐姐幫手帶嘅,
不過風落雨,始終冇校車door to door咁方便安全


所以呢個offer都係會袋住先
漫漫長路,三月先係關鍵時刻~

講到呢到我唔知道點解眼濕濕。。。


6 則留言:

  1. 叻叻...起碼有offer係手先, 到時3月一定會再有好消息~

    回覆刪除
  2. 我見身邊媽媽級朋友都係為小朋友返Kindergarten煩惱~
    最好既一定會出現架~ 加油 !

    回覆刪除
  3. 好既開始!!
    有一間係手個人都定D~ 我相信妹妹豬最後一定入到最心儀果間既!!

    回覆刪除
  4. 袋住個offer再去IN, 心態上應該好啲, 3月果間一定得! 加油!

    回覆刪除
  5. 好的開始, Good news 會繼續黎

    回覆刪除
  6. 好叻呀! 有個OFFER定好多~~

    回覆刪除