3.03.2016

小檬生日會點滴與後感

一如以往,我哋都係好遲先決定攪生日會 =p
初時諗住唔book地方,不過我哋又諗訂個靚生日蛋糕,
叫家人朋友一齊食,屋企地方有限,
都要book地方先夠位,橫掂都係,就book會所攪個簡單勁hea嘅生日會
曾經有諗過同妹妹豬一齊慶祝,反正都係自己家人同朋友,
唔諗住請同學仔。不過兩個生日隔三個星期,
要妹妹提早又好似乎早得滯。結果都係好分開慶祝

佈置今次見到小檬嘅最愛,巴斯光年。
於是決定使佢做主題

得我一個攪唔掂,好在舅母,契媽媽,KK叔叔幫吓手

Welcome Board

Happy Birthday Banner


好努力嘅媽咪

生日蛋糕當然配合返~ 都係搵返妹妹豬一歲生日果間
上層巴斯光年朱古力,下層woody earl grey,

好靚~ 唔係得個樣,蛋糕大家都話好好食

襯哂

仲有啲檯面佈置

飲品貼紙碟都係巴斯


KK叔叔冇咩close up  =__=


好求其嘅買咗啲汽球



都買咗啲回禮小禮物,係動物擺設

我隻隻都好鍾意




後面仲有個thank you 牌仔


食物
都係喺屋企附近嘅茶檔買啲雞亦,
牛扒,豬扒。零食。。等等
當日溫度得兩度~~~~
我就拎埋屋企個熱水壺/茶包落去,等啲朋友嚟到有熱茶飲。

另外呢個蚊型生日會,都有一拍一攝,認真厲害!

小檬拍攝video中


video大C舅父

攝影大C  uncle KK

小檬一月頭嘅時候參加咗一個同學仔嘅生日會,
呢個生日會有魔術表演/有face painting

跟住我同小檬講幫佢安排咗個好簡單嘅生日會,佢即刻問我係咪有魔術師?
問我係咪啲同學仔都會嚟?
我就話俾佢知唔係個個生日會都會有魔術表演,有魔術C,
亦唔一定會請同學仔,要睇情況。

唔安排咁多節目,除左唔想用咁多錢之外,
其實想比小檬知道,其實有朋友家人陪佢過生日,
同佢一齊唱生日歌食蛋糕已經係好開心嘅事,
唔需要咁多其他節目!
多啲人與人之間嘅互動,接觸,溝通比起各自坐喺到睇魔法更加好。
講完小檬都好似都知道。

回想起細個時候住屋邨生日都係同鄰居一人一支多多,
唱吓生日歌,食吓蛋糕,就已經好開心!
希望小檬都明白最珍貴都係人及人之間嘅感情/愛,
要好好珍惜!

8 則留言:

  1. 其實小檬呢個生日會已經好犀利啊,有主題、又有好靚佈置~^^
    我都覺,多d 互動開心d ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。與其好多活動不過各自各玩,我情願佢地冇野玩不過一齊搵野玩

      刪除
  2. 我都覺得,其實有家人一齊慶祝就已經好開心滿足,小檬咁醒目,佢會明白你嘅用心嘅!
    Btw要讚下檬媽,大家幫手都係佈置,前期功夫一定仲有好多,成個場都好靚好warm呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個個人家庭背景諗法唔同,就自己安排唔同。小朋友見過其他人生日好多其他野,梗會夢幻想自己都有。所以係時間要教育教育
      咁又唔係喎。。都係訂完就算,唔係用咗好多時間。

      刪除
  3. 小檬好乖,媽媽一講就明白。
    我都覺得宜家啲小朋友生日會好誇張!
    檬媽呢個生日會都好有心思呀~

    回覆刪除
  4. 其實你都準備左好多野,俾我0既話,仲hea!

    回覆刪除
  5. 你好,蛋糕好靚,請問係邊到訂?謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. you can search "sugar pot bakery" in FB =)

      刪除