10.04.2016

秋高氣爽

上篇先講話找緊暑假的尾巴,今篇就話秋高氣爽喇~
wahahah....

太熱嘅暑假,我真係去唔到戶外活動!

見有啲涼意,就快手啲開始去。。咪遲啲又突然寒冷天氣(天氣變幻無常)

唔知點解第一個地方就諗起香港動植物公園。

又喺呢到?唔諗喇。。從心出發~
於是就同小檬個同學仔一家一齊去!

食完lunch 就出發!

好快就到,因為我哋喺對面商業大廈泊車食飯~

梗係要影張到此一遊啦!



睇吓雀仔
而家開寫字,小檬對啲字開始有興趣,
成日要睇吓啲雀仔叫咩名!


想點呢?


行過去獸籠,小檬話猛獸即係好生猛咁解
而家聽佢講野,真係發覺佢識好多野。。仲識解釋添!

小朋友一齊睇係高興啲


妹妹豬見到啲雀仔/龜都好興奮


小檬:你睇吓龜其實行得都好快(係!好快咁!)


影咩?


妹妹豬就唔敢自己企喺度影。。。


使唔使咁o爹呀??

(留意兩隻手仔)

妹妹豬已經極度眼瞓 zzz zzz


睇完晒鳥獸之後,就去草地休息一下!


有得食有得玩,妹妹豬後備電出場!


我準備咗畫簿同顏色筆比小朋友寫生!


小檬構思中...


好努力


我叫佢地畫返頭先見到啲咩植物/動物


媽咪animal 點串呀??


完成~


小檬畫返頭先見到嘅植物plant/動物animal/bird/ tree/ladybird/monkey
除左animal唔識串,其他都自己串~

妹妹豬呢。。真係咩都畫唔到。。
唯有賣萌




食吓野

四位小朋友好開心呀~




休息一吓就係走走跳跳時間~



好明顯我又係陪玩果個


爸爸/叔叔。。。得未呀??!!


渡過咗一個開心嘅下午~

6 則留言:

  1. 係喎,呢D天可以開始約去郊遊野餐啦喎﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。又搵日一齊吖!

      刪除
  2. 小檬好叻呀,識串咁多字!請問你係點教佢GA?

    回覆刪除
    回覆
    1. 實不相瞞,我冇教佢,冇同佢串字架!學校都唔使串字嘅。佢喺學校學phonics,識讀好多字,我估係佢讀字嘅過程中記得個字點串。你小朋友幾多歲???

      刪除
    2. 我小朋友1個5歲,1個1.5歲,但大既好似你仔既歲數完全吾肯串字

      刪除
    3. 其實都唔使刻意同佢串字,我哋學校都話唔使住㗎,每個小朋友特質唔同,佢肯就睇多啲書先,睇得多就自然認到字!

      刪除