1.16.2014

小檬23M喇!!

2歲生日都嚟緊,我23M嘅情況,
已經放咗好耐都未出到。。。

@26/12/2013
小檬23M喇!!



喺婆婆屋企同佢食飯就好好,不
過一到我地同佢出街呢,
就好快手食完要落地去玩。
我地成日話婆婆儲肥佢等我地放假佢又瘦返
(千其唔好比婆婆到,唔係實激C佢)

呢個月有買咗啲小朋友size 嘅維他奶/朱古力牛奶/比佢試吓飲。
佢都鍾意飲,不過通常唔會比佢飲哂一盒,
(其實已經細盒,仲要冇得飲哂。。哈)
其他零食,都係好細個角落頭,有時我食薯片,扮話好辣,
之後問佢要唔要,佢就會唔要。

瞓:
呢個係近期新問題,佢唔肯瞓,已經玩到十點幾,
話入房食奶瞓教佢都唔肯,
有時都比我氹到佢入房食飲支奶,喺張床同佢唱歌R背脊碌碌去之後,
最後都係要落地地
有一次已經瞌埋咗眼瞓,但突然又叫落地地,
之後好似魔人咁發顛。。。爆喊。
唉。。有時堅持由爸爸抱住佢喊,之後就累到瞓著咗。
有時老公唔想嘈住我,唯有同佢出去sofa
其實佢已經好眼瞓,所以放喺sofa一陣佢已經瞓著,就係心野要出去。
有時喺婆婆都返屋企,見佢都有啲呆,
就再遊多一個圈車河先返屋企,搖搖吓就好容易瞓,
但有時佢見到明明經過屋企大閘唔入,佢就知,就會叫屋企呀屋企呀
呢排好啲喇。喺床同佢睇吓巧虎,
佢真係好鍾意,之後掃吓掃吓就瞓,
但係佢好鍾意lui落我隻腳到,成個人攬住我隻腳,
總之就要貼住我先肯瞓。

今月驚喜:
  •       音樂頒獎典禮見到謝賢會叫旅行(三個小生去旅行),但做果個節目時佢係無興趣睇
  •       做貓屎媽媽會話比我地聽,但係佢又唔係睇果喎。
  •       已經記得哂每日做過咩野,夜晚問返佢都答得到大部分
  •       去到惠康比錢,佢主動叫EE,個EE開心到好似執到金咁
  •       呢排有啲咩唔鍾意佢會話驚,明明睇緊好開心,之後唔想睇就話驚,好蠱惑。
  •       記性好好,喺本魚魚書見到海豹,佢識Seal,我都奇怪問點解佢識,佢答我Minnie…basket, 原來隻免費disney VCD裡面Minnie講過Seal, 佢知道呢兩隻樣差不多,就認得。
  •      顏色已經認得八八九九~ 紅黃藍綠粉紅紫橙
  •      數數目已經去到1-20, 英文都係one twenty其實冇特別崔谷,有時同佢瞓數下數下,佢已經記得不過有時69會撈亂
  •       記得哂我同爸爸,舅父,自己中英文名, 住邊到幾多樓
  •        中英文發音都好準,cathatbatmat。全部都分到。但係舅父就fu”. 巧虎就do” 未改到
  •        尋晚買野差不多八點先返到屋企,婆婆話佢叫佢去開門,掛住我,等我返。
  •       之前都有扭要睇電話,而家我地會話電話/Ipad 用嚟做野返工,佢就唔會扭要玩
總結
今個月識嘅野又突飛猛進, 一日千里
繼續加油呀!!



12 則留言:

  1. 小檬真係好勁!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過佢唔肯坐廁所仔呢。。。肯定好大個仲要片片,醜C怪

      刪除
  2. 小檬識好多野啊! 叻叻!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 陳小B都識揭穿爸爸啲鬼計啦 =p

      刪除
  3. 佢地愈大就愈要玩,有時tum訓覺真係好難.....真係激氣!
    小檬好叻叻,都係mama既功勞,嘻嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯。。係媽媽功勞。。wakaka

      刪除
  4. 小檬好叻呀,已經識好多嘢,成個小大人咁﹗
    每晚同佢做固定嘅step,例如入房,講故仔,然後瞓覺,習慣咗會唔會好D?又或者入房前一齊鬥快數十聲,再玩鬥快瞓著得唔得?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實已經係咁架喇。。不過好在呢排小檬好咗,乖乖入房講吓故事唱吓歌歌就瞓咗

      鬥快瞓我諗我一定贏佢!!哈哈

      刪除
  5. 見到小檬咁叻, 好大壓力添.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 傻啦,個個BB小朋友嘅發展都唔同,唔使比較,我個仔夠比同齡細粒,到而家都唔肯坐廁所仔, 不過呢啲野冇得迫,順其自然,我相信佢地有佢地自己嘅時間表! 只要健康快樂就最重要!!

      刪除
  6. 小檬咁快已經識好多嘢,真係好叻!!!
    妹豬呢排都唔願瞓,我都諗緊辦法

    回覆刪除
    回覆
    1. 又係貪玩???
      呢排小檬好咗,乖乖入房講吓故事唱吓歌歌就瞓咗

      刪除