1.17.2014

存貨

之前講過唔見咗小檬啲BB夾衣,
唔憤起,全線大搜查. 都係搵唔到,
反而搵到原來之前RB叔叔比嘅衫辦, 開始有啲啱著。
(之前諗住有排未啱放埋咗喺婆婆床下底)
嘩。。啲衫多到呢~ 

夾衣
同款長短袖大細碼都有
生三四個都可以一人一件款

短袖polo shirt

冷衫/ 頸巾手套
有啲要7/8歲先啱著

有啲係同事留比我大牌Gxp 

長袖

唔同種類嘅褲都有 

2-4歲真係可以唔使買
(媽媽你記得要忍手。。不過好難喎! )

淨係見到呢啲衫就知點解我地越來越唔夠地方放野

暈~ ~ ~ 

ps 王天不負有心人,最後終於喺床頭櫃下面搵返袋夾衣,yeah~
   

16 則留言:

  1. 日日fashion show 都得, hahahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔會開哂嚟著,或者睇吓會唔會留啲比舅父
      到唔知邊到有咁多地方放。。。

      刪除
  2. 真係好多衫呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好似仲有。。應該可以留返啲比舅父喇

      刪除
  3. 我無咩買衫俾BB,但最近朋友來訪送來很多件,加上之前朋友俾的二手,而家開始頭痛,而且BB大得快,真係好多穿一兩次。

    回覆刪除
    回覆
    1. 初生果段時間係會快啲,之後可能會好啲

      刪除
  4. 好...................多, 唔怪得小檬成日咁多造型la~~~~~~~hahahahha~
    我都唔敢執little k d衫, 佢d衫多過我................

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲衫仲未開始著架,所以之前啲造型唔關呢啲衫事
      女仔應該仲大件事

      刪除
  5. 嘩啲存貨真係多到生多幾個都得!
    講就係咁講. 但睇到靚衫唔通忍手咩...

    回覆刪除
    回覆
    1. 你生多幾個我即刻車過嚟比你!!!

      好在球球叔叔啲衫嘅款都OK,如果太肉酸我又接受唔到唔著仲side!
      但係見到已經咁多又仲買又唔知點咁,為大局著想,唔係十分愛要忍手唔買。。(又聽住先)

      刪除
  6. 影晒D 衫褲出黎真係好壯觀呀!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我影低方便自己記得有咩衫,唔係實喺床下底石沈大海

      刪除
  7. 嘩...多衫到呢.....
    haha, 不過mama你而家多個女, 就更加收唔到手啦~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 將啲資源比左B be, 小檬就唔買喇。。(唔知忍唔忍到呢?)

      刪除
  8. 小檬已經咁多衫,依家又多個女,第時要買多間屋先得,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁今期六合彩要瞓身搏一搏喇~

      刪除