1.22.2014

B be 鞋

又買喇~ 



一見到呢對鞋仔真係忍唔到手,




好在都有discount,心靈上都得到少少安慰(可惜銀包冇)

又係有少少毛毛,適合冬天著,
又要諗吓到時冬天幾大先啱著,
喺舖頭已經諗咗好耐先諗掂!
應該都係兩歲到就啱著

希望都預啱時間size啦!
如果有媽媽版本,我都想買對呀~ 

14 則留言:

  1. 女仔好多衫褲鞋襪都好靚, 仲有頭飾, 好易破產 :-p

    回覆刪除
    回覆
    1. 今期六合彩要買定多張先喇

      刪除
  2. 嘩..呢對鞋好靚呀, 不過B Be有排都未岩著啵~

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係咁先矛盾,唔買第日一定買唔返,買咗又好耐先著到,不過我都係買咗先算..wahaha

      刪除
  3. 靚靚呀! 最緊要佢啱著時係冬天!

    回覆刪除
  4. 對鞋又真係又型又靚,敗得啱!!

    回覆刪除
  5. 有你呢句,敗得啱,我就充滿力量喇

    回覆刪除
  6. 靚呀!不過真係要大啲先啱著

    回覆刪除
  7. 勁靚呀!! 如果有大人版一定要掃返對~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。希望比我見到啦

      刪除
  8. 咁快就買定, 好快破產呀mama

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,怏d㴝黎救滯我!

      刪除
  9. 媽媽又忍唔到手啦XDD
    多個女女真係會買好多野咖,好在我生既係仔仔咋..
    如果唔係到時佢既衫仔一定多過佢老豆^^

    回覆刪除