1.20.2014

爸爸激嬲我。。。

前兩日,小檬爸爸激嬲我, 我真係氣難吓!!!!!

點知佢使出絕招小檬出馬
喺我剛瞓醒嘅情況下,
抱住小檬喺我邊叫小檬同我講。。
第一吓聽到真係笑咗出嚟
已經嬲唔落喇~ 
到夜晚問返佢,已經唔記得呢兩句野!
經我提點之後再講多一次比我錄低佢先~ 


第二句,唔好嬲"爸爸" 我都講錯哂,
變咗唔好嬲"媽媽"添。。。哈哈

20 則留言:

  1. 作死佢呀, 激嬲大肚婆?!
    不過好彩佢醒目識得出絕招...

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係作C佢~ 田鼠媽你可以用你嘅獅吼功幫我出返啖氣嗎?
      不過呢招好快比佢反擊到地!

      刪除
    2. 你都知我平時講野陰聲細氣...愛莫能助.
      一係我介紹個同你同名既人幫你喇

      刪除
  2. 爸爸出絕招無得輸... 叻叻

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢次真係好快比佢KO返!!

      刪除
  3. 出殺手鐧喎, 咁應該真係激得你好嬲, 哈哈
    不過依家冧返晒, 冇事冇事, 大肚婆要保持心境開朗架

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉。。。真係比佢激C架!
      我諗佢都冇諗過拎小檬出嚟咁快平息到

      刪除
  4. 出動到小檬....真係嬲唔落,小檬爸真係高招!! XD

    回覆刪除
  5. 爸爸識出動小檬呢招...勁呀, 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔出呢招都唔知點氹返我喇

      刪除
  6. 呢個絕招真係好掂﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 無繫可擊完~ 全比擊倒!!

      刪除
  7. 回覆
    1. 今次佢嘅幕後軍C帶領得好好

      刪除
  8. 爸爸出絕招呀~ 小檬好幫得手喎~ 哈哈~ 媽媽即刻唔嬲~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未試過嬲緊會笑得出架。。真係比小檬同佢爸爸KO咗我。

      刪除
  9. 大肚婆唔好激動呀,好在有小檬冧返!

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道~
      好在佢爸爸都識利用佢。。

      刪除
  10. 爸爸好醒HAHA, 知道小檬係皇牌~~

    回覆刪除