1.28.2014

BB小玩意

帶BB出街遇到要等(去醫生checking)或者食飯
要扭落地或者行嚟行去都幾煩

我就帶定簿同筆,比佢畫,咩都畫得一餐,
時畫公仔畫到悶,就用筆圍住畫手
佢睇得都不知幾開心!
其他嘅筆跡係小檬嘅大C級演繹

有時都會睇書,或者帶定啲貼紙,
唔使買貴果啲,呢張$5一大張



我會分開細細張帶出街,可以放自己個袋,以備不時之需,
比佢乖乖地慢慢貼。

陪我等見B be中

你睇吓佢貼哂落自己隻手到。
咁又可以到一排。

有時喺屋企,我會同佢玩捉迷藏。
佢會係sofa 僕埋,我就好簡單行去門後面,
等佢搵到,已經好開心
好簡單喺返sofa坐喺到,
佢都會走咗去搵唔知我坐喺佢隔離。。wahaha
慳水慳力。
玩到悶,就會開始收埋啲公仔,
突返少少出嚟比吃見到,等佢搵到。。

或者會問佢 where is the kitchen
touch the kitchentoilet door TVsofachair table
有時或者喺婆婆hand 呀。婆婆ear。咩都得。
咁又可以放吓電,我又唔使郁喇!!
當然果啲低B玩意小明呀, 玩手指呀 梗係唔少得啦!

大家有咩慳水慳力嘅玩意比啲BB玩呢?

21 則留言:

  1. 幾好喎,我地既玩意就係電話,哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔想比慣電話呀。。一發不可收拾架!

      刪除
    2. 我懶,貪方便!不過好彩多數都可以收拾既

      刪除
  2. 我都係鐘意匿埋跟住 boo 佢,又話者點虫虫小明小明,再唔係隨手拎啲大人物件如水樽呀盒呀,佢不知幾鐘意玩/硏究。反而好少比筆佢玩因為怕佢放入口/周圍畫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小檬又好少放野入口喎。筆通常喺街先比佢,屋企盡量唔比,不過過有一日放工返到嚟見到新買嘅袋仔比佢畫到,想暈低! 原來婆婆失手比咗佢。。。其實我屋企啲牆已經失手。。嗚嗚

      刪除
  3. 5元咁多咁大貼纸,幾好喎,我都留意下边到有得買先!
    一仔都係玩手机多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喺一田買,$5咁大張亂玩都唔肉痛,佢又開心,見到小朋友又可以送比人,
      手機玩得多唔好吖嘛~而家佢已經冇再要手機架喇

      刪除
  4. 我地唔係畫手掌, 係要佢撐開5隻手指"那", 然後我地用筆穿手指"那", 哈哈~ 好變態~
    小檬媽真係有心機同小朋友玩呀~ 我地都要向你學習, 因為我地都想堅持唔比小朋友玩電話, 但去飲茶食飯要一個小朋友坐咁耐, 確實係唔容易~
    好彩晉依家好鐘意食野, 出街飲茶食飯只有比我地D大人野佢食就可以坐定定~

    回覆刪除
    回覆
    1. wakaka,咁佢開心時你哋有高興咪得囉!
      係呀。。真係唔容易架,咪諗啲野同佢玩,或者有時都會同佢行吓望吓其他野囉!
      晉晉鍾意食野咪好囉,小檬咩都唔係好鍾意,淨係鍾意喺屋企食,所以用食物留住佢係冇可能嘅!!
      其實我只係盡量想同佢一齊嘅時間係開心,咪成日同佢玩或者陪住佢囉,大肚又唔可以咁勞動,喺屋企唯有叫佢走東走西

      刪除
  5. 我見我嫂都係帶畫簿俾佢地坐係度亂畫一通~ 呢招都幾好!哈哈唔使陪住佢跑

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。佢地精力無限,我就冇佢咁好力喇~
      btw,嚟唔到試你手勢呀。。小檬都好想嚟同你地玩架,嗚嗚

      刪除
  6. 依家湊B出去想安靜食餐好d真係好難咖~
    我地都會帶一兩架車仔玩具俾yin b..之後就要出動Youtube..
    再頂唔順就只好快食早走為上策><"

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉。。。真係好麻煩,自己一家都仲好啲,同埋朋友仲煩

      刪除
  7. 我好彩D,燒腩仔超為食,要佢跟我哋坐定食飯無難度,但要佢去人哋屋企唔扭計就一定要帶定D玩具車或者波旁身,再唔係就隨手係人哋屋人止執D人哋唔要嘅廢物畀佢玩,我都好想堅持到唔畀電話佢玩呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實為食容易留佢喺食飯檯容易啲,我個仔鍾意玩多過食。。
      係呀。。我都盡量唔比手機

      刪除
  8. 小檬一定係天才, 咁細個識畫自己隻手 ^0^
    我地瞕瞕仲細個, 出街唔可以賣甩佢, 要親自同佢玩, 最鍾意玩bu bu git, 咬手指(係你咬佢手指)

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係唔係啦,我捉住佢手仔畫架!細細個已經算好好,大大吓就真係知味道
      咬手指都好吖。。。我個仔鍾意我咬佢腳仔呀。。。哈

      刪除
  9. 買部相機比佢 等佢自己周圍影

    回覆刪除
    回覆
    1. 你快啲比架叻高相機資料我啦

      刪除
    2. 係姐姐上網係 amazon 度訂架 香港好似無得賣

      刪除
  10. 其實一家人出去食飯, 都真係好難攪~ 小寶又唔係太中意食野~ 食得多又怕佢唔食自己正餐~ 我地就要俾一大堆野佢玩~ 玩到頂唔順都最後要俾電話佢玩~ 我同意呀, 真係玩開有條路...唉....

    回覆刪除