1.13.2014

Maternity Photo @ NT Photography 1

不經不覺,認識NT哥哥已經差不多一年,
第一次其實只係見過面,並未認識。
一路的接觸,好肯定佢係一個大好人同好鍾意影相

到初初有B be,我叫吓要試吓影大肚媽媽相,
佢話冇model,講吓講吓先估到我就係呢個試驗辦嘅model

影相嘅當日係30W多啲,其實再遲啲再大啲會好啲,
但係我地睇過啲天氣有陽光同19至21度,又夾到時間,
所以為免遲啲臨過年大家都忙或者天氣再凍過,就影咗先算! 
(如果遲啲我肚再大啲,你想再影我都奉陪架..wakaka)

之前我地行得走得, 活動自如嘅時候,
就走去好方便嘅小檬爸爸母校影,
而家大住個肚反而諗住去南生圍。。。真係自己都唔明自己!

其實因為之前母校影得太多喇,南生圍我地又未去過,
NT哥哥又去過識路,我一路見人啲相都好靚,咪決定揀呢到。

不過出發前一晚哥哥先話我知果到冇toilet,吓??
一個大肚婆最煩惱嘅地方就係成日要去toilet,
仲話要行好多路,又話冇得坐。。。
不過都磨滅唔到我地(我同哥哥)呢團火!

於是臨行之前兩個鐘已經唔敢飲水,
又帶定凳仔,以備不時之需。由於係星期四決定,星期日就影,
我可以話係毫冇準備,不過我相信只要有NT哥哥喺到,
唔使啲咩道具都已經好靚!

呢條經典靚橋點可以唔影


第2張


第3張

影完就快啲走人,因為後面有人排隊影架!




小檬: B be 你講咩野呀?



又扮少女









好鍾意呢張,好溫馨!


26 則留言:

  1. 最尾個張真係好靚呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。NT好識捕捉我地溫馨嘅一面

      刪除
  2. 最後嗰張好warm呀~~

    回覆刪除
  3. 又靚又溫馨~!!!最尾o個張超sweet~~~
    hahah, "又扮少女" 我笑左出黎~ xp

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鍾意最後呢張
      wakaka。。。中女扮少女。。。我諗我當時都嚇親附近影相啲o靚模

      刪除
  4. so nice! 可能南生圍個環境,令我覺得影相時好凍咁 =]

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都唔係話唔凍,因為大風,不過已經算暖,應該好過呢兩日。

      刪除
  5. NT哥哥影得好靚啊~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好好,有佢我冇擔心過

      刪除
  6. 回覆
    1. 真係好好,有佢我冇擔心過

      刪除
  7. 好靚呀~ 最尾果張好sweet~
    E...E...E....我地上次搵唔到果條大木呀~ 我都記得之前有架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鍾意最後呢張
      條木喺條橋行返出嚟就到架喇。。喺咪太多人影遮住咗?好在我果日唔算多人喇

      刪除
  8. 我都鍾意最尾果張, 好自然!

    回覆刪除
  9. 好溫馨,影得好好呀

    回覆刪除
  10. I like the one that the boy sitting on the trunk

    回覆刪除
  11. 最鍾意最後一張,好SWEET~~
    個VIEW真係好正正正呀!!

    回覆刪除
  12. 最尾果張同埋坐住條木小檬聽緊Be b講野果張都好正好sweet呀!

    回覆刪除
  13. 好靚呀,你就好啦,搵到個咁夾自己的攝影師,so nice 呀....希望遲下我都有機會搵NT影家庭照,heehee ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 快啲影啦。。。睇到啲靚相真係好開心架

      刪除
  14. 多謝小檬一家被我玩咗大半日仲一齊經歷生死。

    再影就要室內架喇

    回覆刪除
  15. 你啲衫好靚呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀。。今次都冇特別買

      刪除