1.15.2014

第二次懷孕小小心聲

由唔知再生唔生,到交比上天有咗,
到有咗B be到而家就32W,真係暫吓眼!

心情方面
小檬時
好緊張好興奮,尤其知道後第一晚好似瞓唔著
所有事都掛個肚。

B  be
由一開始唔敢相信,到cfm 知道嘅時候,
我試過好唔開心喊,果一刻心情好矛盾,
雖然知道有咗BB係開心事,但另一面驚會同小檬會冇咁close
因為冇得抱住佢(天真。。)
果一刻好似接受唔到,真係好矛盾!
過咗一兩日平靜落嚟,就冇野。

初期我都有抱小檬架,不過小檬爸就唔比啦
我都有趁佢唔知抱一兩吓,中秋節仲喺停車場抱住瞓咗嘅小檬去酒樓添!
不過,之後就好少抱喇。

唔抱,就坐喺sofa叫佢上嚟攬吓我,
佢都一樣好黐我,呢排仲比之前更加黐我
(有時連爸爸拍吓瞓教都唔比,唱歌又要我唱,R痕又係我。。。)
我都會成日同佢妹妹,有時買咗啲衫仔都會話係買比妹妹。
我都好希望自己同兩個都係一視同仁,唔會偏心,
雖然好難,但係希望真係得啦!

家務安排
小檬時
爸爸幫手做家務,再加上初期有流啡,我好似冇咩郁過!

B  be
都係差不多全部老公做(其實之前已經好多係老公做,佢真係好錫我)
喺屋企換片同小檬沖涼洗pat都係佢攪掂。
不過我係能力範圍做到之下嘅簡單野,都會幫手做。
唔好諗住我咪好得閒?因為小檬會要我喺則邊陪住佢先得,
不停咁叫媽媽媽媽媽媽媽媽媽媽媽媽媽媽………

屋企啲玩具就因為我冇幫手執返好,好多七零八落,
希望我生完可以搵返哂啲唔見咗嘅puzzle或者積木啦
(唔好問我點解老公唔搵,因為我老公啲野放喺面前佢都會話冇嘅,好神奇!)

飲食
小檬時
孕婦唔可以食嘅我都會盡量唔食, 好少飲凍飲
老公燉過一次湯,媽媽都有,媽媽湯水多啲
有飲媽媽奶,好勤力,醫生話有益,話飲吓冇防(但講漏咗會肥)
後期有飲杏仁茶或者杏仁餬,
有同事話護士長同佢講BB會白啲,
不過又唔可以過量

B  be
今次都有買一罐媽媽奶,不過係肚餓先飲。
湯水好明顯少過之前,因為婆婆要照顧小檬.
介口都一樣,話孕婦唔可以食嘅我都會盡量唔食,
不過薯片呀。。煎炸野都有食少少,汽水好少飲,只係偷飲過老公嘅一兩啖,
凍飲都有飲吓,不過唔多。
總結嚟講,我都應該算乖嘅(自己話)

事前準備
小檬時
如臨大敵,所有物品都要買,所以好緊張檢查清單

B  be
咩都唔想買,盡量用返哥哥嘅
真係要補給嘅先買。
最主要係女仔啲衫仔

倒數階段
有時諗諗吓反而好驚,之前未試過生,心口有個勇字就去。
雖然小檬嘅經歷都唔太差,不過唔知點解而家有啲驚。
上次朝早屋企穿水,老公喺身邊,應該冇咁驚。

雖然都差不多預產期都會叫婆婆喺我身邊
有諗過如果今次咁啱得自己一個睇住小檬又作動咁點?
或者如果老公返咗大陸做野,得我同婆婆都好麻煩,
叫醒小檬一齊去?定係自己去呢?如果係打比舅父都希望佢知醒可以陪我去啦!
當然,最好嘅就係老公喺身邊啦!
B  be 你要乖乖呀~

今次婆婆要照顧埋小檬,應該冇之前淨係要照顧我咁多,
唉。。我唔會再期望有其他人幫手,講就無敵,
話買啲魚煲湯我飲啲魚都應該仲喺大海到,
未撈上嚟。等飲呢啲湯我諗B be識行都未有得飲。

快啲炒定啲米整茶喇!

前一個星期有一晚瞓瞓吓個肚好似有啲痛咁,
果一刻好驚係咪咁早出嚟? 
心諗冇咁快呱,不過吳醫生話其實BB幾時都有機會出嚟果喎
冇話一定要足月先得
我都明,所以我都盡量安排好哂之後嘅野,
B be 出院衫,走佬袋。
要快手啲喇!!

34 則留言:

  1. 你講既同我想講既大致上都差唔多啵...而且仲幾似添, 哈哈!!
    Anyway大家都終點在望, 希望一切都順順利利, 到時大小兩個都兼顧到啦.
    加油~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你應該好明白我感受,大家加油呀!

      刪除
  2. 你講既野同我想像中差唔多,都係覺得生第二個會少敢d照顧,同埋可能仲驚痛過第一個!不過我仔仔仲好細,未諗住,祝你一切順順利利。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,時間少咗冇辦法,我都諗咗好耐,你早啲諗定喇

      刪除
  3. 最最希望你工人姐姐幫到手啦, 咁你就會輕鬆D...
    其實我都覺得做人阿媽係要靠自己多D, 靠唔到任何人, 所以我到宜家都未有勇氣決定生呀... 我知自己靠唔住>.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望姐姐可以幫輕吓,不過真係唔好期望咁高,驚失望越大
      係呀。。。講到尾,其實真係冇人幫到你,除咗自己,就算老公都冇可能24小時陪到自己。做呀媽嘅就唯有堅強撐住所有野。我諗起都累喇
      其實生唔生第二個呢個真係好大嘅考慮,比生第一個仲難諗,亦要諗返屋企工作情況。踏出第一步係好難,係咪真係天生天養?最令我覺得麻煩嘅係啲教育制度,錯哂,你唔跟又好似唔得。唉。。。我都講到離哂題喇!



      刪除
    2. me 2,一直猶豫生唔生第二個,主要都係諗自己幾時有信心同勇氣一個湊兩個,做阿媽真係無人可以倚呀...

      刪除
  4. 我都覺得無上一胎咁緊張,今次我都無之前介得咁清!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次我連魚生都食左好幾次lu, 哈哈~

      刪除
    2. 我都好想食魚生,不過呢樣就真係唔敢。驚有菌

      刪除
    3. 第二胎的野真係無咁著緊。同你一樣,諗到作動產房入反而緊張d,可能真係第一胎都唔知有咩事會發生,心口得個勇字。

      刪除
  5. 我未有第二個都已經諗緊你講既野...that's why到呢一刻都未敢行動住... 同埋, 真係同意你講, 第二個反而會仲怕痛, 因為生B既野, 相信唔係次次都一樣... 不過我相信, 船到橋頭自然直, 到時就會搞得掂!! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇嚟第一次個個都係心口有個勇字喎。。
      不過如果係應該等大嘅係兩歲幾至三歲會好啲,我識有啲大嘅係4歲,識得比較,好小氣,完全唔鍾意細果個。
      加油啦。。諗吓諗吓不於試吓。。。嘻嘻

      刪除
  6. 祝一切順利!小檬爸咁好,小檬又咁乖,妹妹都会一样,多d同妹妹講要等小檬爸係屋企先胎動呀!我地果時都係咁同一仔講要果日出世,佢真係果日先出世!

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!! 我有朋友都叫我要同佢講吓,等我今晚再同佢傾吓先

      刪除
  7. 第二胎黎講你都算好乖!我媽媽會d第二胎媽媽勁放肆!至於d魚,應該仲係魚春階段…

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔敢咁放肆呀
      魚春應該都未有呀。。。有啲野唔做就唔好講囉。。
      你點呀?有冇跡象呀?

      刪除
  8. 我第二胎都有注意飲食,不過真係無之前咁清,好彩有99照顧大女我坐月先可以休息多D。隨時出世,加油呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呀媽媽應該攪得掂,唔敢再旨意人啦

      刪除
    2. 你個姐姐幾時來呀? 我媽吾係湊慣Hannah, 所以吾多跟佢...

      刪除
  9. 第 二 胎 真 係 無 0甘 緊 張 , 係 到 倒 數階 段 真 係 越 諗 越 多 ...我 又 係 , 第 一 胎 掛 住 個 勇 字 穿 0左 水 都 唔 識 驚 仲 要 同 相 公 研 究 0下 係 咪 真 係 water broke 先 call 醫 生(1個 鐘 後 ) XD 第 二 胎 真 係 知 驚 ...besides驚 痛, 最 驚 就 係 如 果 只 得 我 同 bb妹 0係 屋 企真 係 唔 知 點 算 ...希 望 大 家 都 順 順 利 利 ~~加 油 !

    回覆刪除
    回覆

    1. 唔知係咪穿水。。。一齊研究。。。哈哈
      係呀。。。有時唔識唔知仲冇緊驚。
      你幾時呀???
      我都祝你一切順利呀

      刪除
  10. 生第二個真係好多考慮, 我都未唸掂, 加油呀, 祝一切順利

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!!
      諗吓諗吓不於試吓。。。嘻嘻

      刪除
  11. 雖然我沒有第二胎,但係都幻想到同你所講的差不多,不過整體來講,相信第二胎心情應該會比第一胎輕鬆好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 懷孕過程係,但係生產之前心情可能仲緊張

      刪除
  12. 船到橋頭自然直. 唔洗諗太多.
    祝順順利利呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝田鼠媽,有時間嚟探B be啦

      刪除
  13. 你係一個乖媽媽,我D胎完全冇戒過口,咩都食, HEHE....
    我都就30 週啦,唔知今次兩個妹妹既生日會唔會好似哥哥姐姐咁近呢?
    我今次懶到連衫都冇乜點買,全部執家姐二手!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果又係仔,或者又係女梗係唔使買啦!!咁你今次係細佬定妹妹啊?
      咁近生日都好,可以一次過去吓啲主題樂園玩
      你都係三月??

      刪除
    2. EDC 29/3, but I will have C-section on 18/3....
      都係妹妹呀,睇下到時邊個生先呀~~

      刪除
  14. 根據我第一胎嘅混亂經歴,由遇上唔OK的姐姐,到忽然玩緊急開刀,然後坐月期間乳腺炎喪發燒,再忽然由奶奶幫手湊變到自己返屋企湊,最後得出嘅結論係船到橋頭自然直同埋自己阿媽永遠係最好同可靠,所以你有媽媽做support,真係唔使擔心太多﹗加油﹗Good Luck!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你經歷都一波三折架?不過而家又總算安安樂樂湊燒腩仔吖!
      同意自己阿媽永遠係最好同可靠!!!

      刪除
    2. 生之前真係無預過會咁多波折㗎,但最後都總算一一撐過去,不過諗返轉頭就會覺得好多嘢都係冥冥中有主宰,都唔到你諗太多,所以你最緊要都係放鬆心情迎接B be

      刪除