1.27.2014

辦年貨+ 聾貓全盒

過年前的最後一個週六,到了商場辦年貨,
其實都不是太多東西要買,
只重點買了賀年禮餅及小檬都生日禮物。

商場用這隻聾貓做裝飾
小檬初時又話驚驚,
玩咗一陣就冇事

而家影相得一下,
只影到呢啲水準
第1吓: Eeeee
第2吓 :唔好呀

第3吓: 驚驚(其實係藉口要走開!)

戀愛?咁快呀。。仔?


第1吓: Eeeee 


金!好呀。。。我鍾意金!


招財聾貓??好呀。。。招財呀。
不過身體健康最緊要

已經太多玩具,所以禮物絕對不會再買玩具,
舊年和婆婆舅父一齊買咗快金牌。所以今年都繼續買金啦。。。
今次買咗元寶仔

一年一,儲滿這個膠盒兒仔都幾好!
雖然不懂得金係唔係真係保值,
但到佢大個比返盒金佢都幾得意!

用電子貨幣消費滿$2500之後
便可以換呢個聾貓全盒

好靚

不過係絨面, 應該唔可以放有糖粒啲糖冬瓜呀。。糖蓮子呀。。
只可以放啲乾糖果。

食埋麥當當做下午茶,
好開心畢粟米~ 

11 則留言:

  1. 呢隻貓係咪真係聾所以叫聾貓架?
    新年快樂呀小檬 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔係好知喎。。哈哈哈!
      祝你地都新年快樂呀

      刪除
  2. 弓檬有得食麥當當笑得幾開心^^
    個聾貓全盒好靚呀,如果係膠嘅就仲好可以咩糖果都放到~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦。不過可能就冇咁靚
      因為佢好鍾意食粟米吖嘛

      刪除
  3. 忽然覺得小檬冇左個BB樣

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。已經係小朋友樣喇

      刪除
  4. 我好LIKE聾貓架, 請問係邊架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 荃灣廣場呀, 快啲去啦!! 我
      都覺得佢好好笑,。同豬睥影張戀愛聾貓

      刪除
  5. 個全盒好靚呀~~~~

    回覆刪除
  6. 這個聾貓全盒我見到都好鍾意,可惜無出過街,換唔到呢! 新年快樂!!

    回覆刪除