1.09.2014

巧虎。九月號

九月號巧虎



今期講巧虎媽媽生咗個妹妹,
要教巧虎點樣照顧妹妹, 內容真係啱哂我地!!! 

小檬見到巧虎妹妹~ 小花 不知幾咁開心,
呢到有啲用具,可以用嚟照顧小花
餵奶啦,食餅乾啦,幫佢抹面,比搖鈴佢玩啦,
唔使教已經自己拎出嚟同小花玩。
雖然係咭紙,但係好實淨


我同佢講,第時就要咁樣照顧B be架喇。
(不過我有啲驚佢當B be 係玩具)


跟住開隻VCD同佢睇,睇到定哂型,
第二次就跟住巧虎跳喇。。


最意想不到嘅係,書本內有一首唐詩,係靜夜詩,
睇咗VCD加本書三四次已經識! 
但佢好好笑,將疑是"地上霜"
講咗疑是"地鐵" (已經教返佢,佢又特登講錯)

臨瞓時問佢 
(而家成日古靈精怪,
無啦啦又講啲
 "Oh O" 笑C我!)

雖然成日特登講錯,但媽媽好滿意架喇~

有一part 講巧虎自己執野出街,
而家問返小檬佢就會話執紙巾/水壺同餅乾

呢part教小朋友分邊件衫爸爸/媽媽/哥哥/妹妹,

現真實生活小檬都識分我地啲鞋
邊個打邊個,到呢到都一樣OK

之後就係認物品,
媽媽帽帽/爸爸鞋/巧虎足球/小花口水肩

自己要貼返上去
小檬初頭貼個波波貼得唔靚,
佢好有心機咁搣返出嚟再過,


完成~ 
我掛住影相都冇幫佢,個足球佢都貼得咁靚,
希望佢第日啲勞作都係咁就好喇

最令人讚賞嘅係好窩心比咗個袋仔
方便裝返玩完嘅咭咭
如果唔係,又一地都係,唔見哂,冇得再玩喇~ 

15 則留言:

  1. 真係好正呀, 好心郁想訂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有興趣可以send email to : (info@parenting-times.com) 或致電3101-0619。會有專人回覆

      刪除
  2. 好正呀~ 但係咪要得晉大D先啱玩架? 定佢有分level ? 邊度訂有得平呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有分寶寶版同幼幼版,兩歲開始先用幼幼版
      真係幾好,教下日常生活d事情,有時要d借下d公仔教佢更加入耳

      刪除
    2. 有興趣可以send email to : (info@parenting-times.com) 或致電3101-0619。會有專人回覆

      刪除
  3. 唔知我呢邊有無得訂呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係要問下,
      有興趣可以send email to : (info@parenting-times.com) 或致電3101-0619。會有專人回覆

      刪除
    2. Mrs Wum 我問過喇...
      寄美國每期 +50hkd.

      刪除
  4. 不錯!! 好吸引

    回覆刪除
  5. 好好喎,搞到我有D心郁郁添,但小檬呢個係唔係高level來㗎?如果燒腩仔得15個月訂低一級個level會唔會又細得滯呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 小檬呢個係兩歲開始嘅幼幼版,如果細d就係寶寶版,我諗你燒腩仔都可以用寶寶版,你可以send email 問下,我諗staff會好詳細解答你

      刪除
  6. 之前都聽過巧虎, 但係完全唔知咩黎的, 好似幾好咁喎, 可以玩又可以學野~

    回覆刪除
  7. 巧虎幾好啵👍 小檬好細心痴公仔痴得咁靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個個啦!希望佢勞作好d我第時唔使操心

      刪除