1.08.2014

B be @ 31W

話咁快就三字頭喇。。。最後階段!

@17/12 28W Dr NG
B be 有一磅幾兩磅,乜好似好輕咁嘅?
果晚之後就夢到B be出世太輕。

@02/01 30W健康院檢查
健康院姑娘話B be 已經轉咗頭仔喇,
不過又有機會轉返喎

檢查時我啲小便有小小蛋白尿,

結果第二日又要留小便拎去,
遲兩日又返去覆診。好煩,
尋日睇Dr Ng檢查時啲小便又冇事,
Dr Ng話好多是可能係啲分泌影響,
冇頭暈眼矇應該冇事嘅。

如果預產期準,就仲有10W。
遲啲又要忙吓過年,免得夜長夢多,
都要快啲執定走佬

@07/01 30W6D Dr. Ng

講吓B be,睇數據應該有4磅重,係大碼B喎吓?
不過要到34W至36W先會準啲,
頭仔已經轉咗落去,
不過又係未準,有可能轉返上嚟嘅。
走佬袋, 仲未買嘅以下 
初生尿片
B be 夾衣 (點解要買??看下文)

應該都係咁多,其他全部都有。

剛剛買:
檸薑蔗糖洗髮露
黑糖生沐浴露

雖然唔知有冇用,但有薑沖完暖笠笠,
小檬果時我都日日用佢地沖涼洗領頭


之前提過,已經請咗姐姐,應該二月嚟,
婆婆會搬過嚟住吓睇住吓,希望一切順利啦!

我對姐姐無咩大嘅要求,最緊要對兩個小朋友好就得,
有朋友教我話如果佢對小朋友好,其他要都隻眼開隻眼閉,
我都係咁諗。

至於點樣安排瞓教嘅地方,真係令人頭痛,
因為我地得兩間房。
應該都會等B be出咗世之後先裝修間房整碌架床比姐姐同婆婆,
小檬同B be應該暫時同我地瞓。
其實都唔知點安排最好(最好應該係換間大屋),
唯有見步行步啦!

上年一執衫,就諗要唔要第二個,結果都係收埋先,
早前換季翻箱倒矓都搵唔到啲衫,
仲要係一定可以著得返嘅打底夾衣!!!
真係激C我!
自己屋企婆婆,屋企同舅父貨艙都冇。
三個人嘅野已經多到亂哂龍,遲啲不敢想像

唉。。。唔同真係連個天都想我連啲夾衣都要買過哂???

15 則留言:

  1. 但如果小檬同B be一齊訓B be, 可能小檬會被B be嘈醒, 你要考慮下lei~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉。。其實我都唔知道就得邊樣,唯有見步行步。頭痛醫頭,腳痛醫腳

      刪除
  2. 咁夜晚餵奶, 咪會嘈醒埋小檬囉?
    不過其實我自己都未諗得惦點訓, 哈哈~

    你打算買邊隻奶泵呀?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好煩惱
      唉。。其實我都唔知道就得邊樣,唯有見步行步。頭痛醫頭,腳痛醫腳

      刪除
  3. 生多個唔知點訓都真係一個問題, 我都頭痛如果生第二個點搞, 又未有$換大屋.... 不過似乎個個後尾都搞得掂, 船到橋頭自然直~~ =)

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好煩惱...仲要一嚟加三個人入嚟。。

      瞓真係一個好大嘅問題,不過睇返以前細個間屋企仲細咪一樣係咁住,到時希望OK啦

      刪除
  4. 原來請左姐姐, 咁婆婆無咁辛苦, 希望姐姐OK啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。面對現實喇
      希望OK啦

      刪除
  5. 我地請第一個工人姐姐時又係諗,只要佢对一仔好就ok,但之后...唉!
    第二個工人姐姐(現在依個),一开始時样样我都有要求,要佢湊b/做家務/煑飯,現在当然無睇得咁緊啦,so far 都ok!
    寧願开頭要嚴厲d好!

    回覆刪除
  6. 姐姐暫時訓廳得唔得呀~ 等婆婆同小檬訓, 你就同B be 訓, 咁小檬就唔會比細妹嘈醒啦~
    工人既野, 真係睇你好唔好彩啦~ 我都會隻眼開隻眼閉, 有時我都會自己洗碗, 等佢可以同阿仔去訓, 我當佢係partner, 分工合作咁啦~不過不是每個工人都識珍惜你對佢好架, 所以你地到時同工人相處下, 睇佢咩性格, 再決定用咩對策!

    回覆刪除
  7. 多左個人仔, 屋企真係多左好多野, 可以想像之後再多埋姐姐同B be會更多野.

    細房買雙層子母床可以嗎? 必要時細房可以瞓多個人 (3個~).

    回覆刪除
  8. 六個人訓埋一齊又真係有難度,要婆婆share 姐姐訓又好似。。。。可吾可以間多一間細房比姐姐?或者買張摺埋嘅床比姐姐做住廳長先?

    回覆刪除
  9. 頭痛醫頭,腳痛醫腳 > EXACTLY!

    回覆刪除
  10. 小檬同婆婆瞓好似好D喎,驚B be會嘈醒佢瞓得唔好呀﹗
    祝你請到個好姐姐,初頭有婆婆睇住應該都無問題嘅

    回覆刪除
  11. 而家gap on sale 緊, 去入貨啦~~~
    希望你個姐姐好啦~

    回覆刪除