1.14.2014

巧虎。十月號

為咗快啲玩下一期(下期有醫生遊戲呀!!)
我決定早啲開十月號巧虎比小檬玩先!

今次嘅主題係家居生活事。

<洗頭。沖涼>
巧虎真係好明白小朋友嘅心態,
知道小朋友係唔鍾意洗頭,雖然唔知係咪個個都係,
但係至少小檬係。
啲貼紙準備咗啲唔同型狀嘅泡泡貼上巧虎爸爸個頭上



之後就可以用咭紙花灑幫巧虎沖走啲泡泡。
你睇佢嘅興奮!
可能佢心諗平時比婆婆整得多,
今次終於可以fei人喇!哈哈

又有教佢,只要洗頭搵對手遮住對眼就唔使驚,
問佢洗頭要點,好快就跟住做
洗完頭仔,就用風筒吹乾個頭仔,
小檬平時一見我地吹頭就驚,會坐上sofa,
呢個紙風筒當然唔會驚啦!

跟住列出一啲小朋友唔可以喺浴室做嘅危險動作,
例如,跑,自己擒入浴缸,自己開水之類。。

<家居生活規律禮貌>
不可大聲呼喊,奔跑。。。

<在家裡的禮貌>


<扮廚師煮餸>
可以用咭紙鑊產炒餸。
<認識動物>
之前啲書嘅動物係卡通,呢到有真動物圖片睇
好在小檬都識,
當然最好就去睇真嘅動物啦。。。

好野。。。等我快啲同佢玩下一期醫生遊戲先


12 則留言:

  1. 幾好喎, 係邊度有得啊?等我買本同大爺一齊睇....

    回覆刪除
    回覆
    1. 要訂架,冇散賣架
      有興趣可以send email to : (info@parenting-times.com) 或致電3101-0619。會有專人回覆

      刪除
  2. 原來坊間有D咁既兒童刊物?我都想買本俾阿仔睇呀...

    回覆刪除
    回覆
    1. 要訂架,冇散賣架
      有興趣可以send email to : (info@parenting-times.com) 或致電3101-0619。會有專人回覆

      刪除
  3. 回覆

    1. 有興趣可以send email to : (info@parenting-times.com) 或致電3101-0619。會有專人回覆

      刪除
  4. 越睇你介紹越覺得巧虎好呀,真係捉晒小朋友心理

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係喎。。我想呢啲兒童教育雜誌,一定做哂research

      刪除
  5. 真係幾好咁呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。有得玩又學到野。有啲家居野我地好少會教,可能我地都會比較教學術多啲,其實日常生活嘅操守都好重要,佢提醒返我!

      刪除
  6. 我都想訂呀! 你覺得係咪香港板好過台灣板呀?? 苦惱中!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 台灣版應該VCD講國語,其他一樣? 咁可以教埋佢國語,都唔錯吖

      刪除