1.24.2014

N班大作戰~小小總結 2

之前in嘅兩間,已經有咗結果,
1間reject,1間waiting

第1間都預咗架喇,出名難入,又揀家長。

但係第2間結果反而令我意外,因為成個interview過程小檬都算好好,
唯一唔好就係經過個廚房佢行咗去玩咗一吓,
之後先去Miss 果邊做指令。
我見Miss問佢所有野都有答。。。

唉.. 算啦,而家冇得考究點解會唔得都冇意思,
唯有又寄望之後果兩間啦!!

小總結:
已Interview : 5間  
offer: 4 間  (1間唔使in就有offer) 
waiting list 1間 
reject 1 間 

二月尾先有另一間in,
B be你要等哥哥in埋先好出嚟呀。。。
唔係爸爸會好lee hea架!

媽媽,唔好緊張啦。。你睇我幾淡定~

16 則留言:

  1. 有4間 offer 都要再in ??

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為最鍾意嘅兩間未in囉。。。喺香港讀書真係好煩

      刪除
  2. 你第2間in 個間我囡都有in 呀! 果日係一間課室等時我係同你同枱玩toy 架! 因為本身個人比較驚青, 所以無同你打招呼! 真係估唔到小檬都係waiting! 我囡都係呀!不過一早預左, 因佢連我囡個名都讀錯!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係?咁啱嘅? 係啦。。其實佢都做哂佢啲指示,又有講吓野,不過係走咗去玩廚房啫。。哈哈
      吖,仲有個NET叫吓push,佢唔識,因為我地都冇教過佢。
      (其實如果樣樣識都唔使返學啦)
      算啦,可能係未達到佢地嘅要求水平啦!waiting都唔係冇機會嘅。。我都唔理喇。。到時有邊間讀邊間啦!
      啲Miss讀書錯你女女個名??

      刪除
    2. 我覺得in 時肯俾老師帶走又唔喊已好叻啦! 佢地唔收小朦一定唔係小矇問題, 係佢地既收生標準問題啫!!

      之前都對哩間好有冀望架, 個個講到佢學術咁好, 又係區內名校, 點知叫咪果個同俾分果個都讀錯我囡個名, 當時真係覺得好驚訝架! 因我去in 村校反而個個都識哩個字 "佟", 係讀彤, 唔係讀佟, 估唔到佢有邊讀邊law!!!

      刪除
  3. Hi, Gen Mami
    I have been followed your blog for some period of time^^
    lovely son and looking forward to b be
    we would like to invite you for some pregnancy photo shoot
    if you want further discussion , plx send us an e-mail at savour.production@gamil.com

    回覆刪除
  4. typo address
    savour.production@gmail.com

    回覆刪除
  5. 已有4間offer, 叻叻, 希望Gen媽接住仲有心水既offer
    係啦, 我之前睇你yahoo blog時, 有小檬由出世到而家完整既成長過程架, 點解而家無左(從19M開始), 唔搬埋過黎既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係因為我仲未由yahoo到搬啲blog過來。。。

      刪除
    2. 下... 但yahoo blog已全面結束左lu, 不過如果你早有備份, 應該無問題既, 等你搬返上去啦:)

      刪除
  6. 小檬相比同年齡小朋友真係算叻叻,檬媽得閒分享下點教仔吖!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實真係冇咩心得,好好彩小檬記性好好,觀察力好強,好多唔使教佢已經領略到,
      我諗比多啲耐性同愛心,佢地應該感受到,同埋唔好迫佢地,每個B發展都唔同,如果佢未得,唔好硬要佢識,你到迫唔嚟。我鍾意喺遊戲中等佢學習,大家都當玩,冇咁大壓力。

      刪除
  7. 預祝小檬馬年in兩間心水都”馬到功成”!

    回覆刪除
  8. 小檬咁叻叻竟然有學校reject,不過唔緊要啦,已經有幾間學校揸手,小檬一定in得成檬媽心水果間架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望啦。。。承你貴言
      小檬咁叻叻竟然有學校reject==> 當然有啦。。其實interview睇得果幾分鐘,如果咁啱唔合作,已經比人out咗啦。
      好叻可能都冇用,我有諗過其實佢地可能要啲好乖乖唔走開嘅小朋友,所以小檬行咗去一吓就比out囉

      刪除