1.23.2014

小檬偏食??

小檬出世時雖然唔係好肥,屬於中碼B
未識行識走嘅時候,都肥過吓架!!!


到而家差不多兩歲仔,扯高咗,就變得偏瘦。
其實婆婆每日都準備咗有肉有菜嘅餸菜比佢食。
份量都OK 就係唔知點解唔係好生肉,
可能佢坐唔定啦, 食飯又食好耐,
聽朋友講原來食飯超過30分鐘已經算係偏食, 真係唔講唔知!

上個星期個朋友就叫我上去呢個網站做下偏食測試
check下小檬有無偏食,

結果係小檬攞3, 都算有少少偏食

原來保兒加營素仲有朱古力味同埋即開即飲裝,又好似幾方便噃。
網站仲有啲食譜比我地參考,整吓啲唔同嘅甜品美食。等佢唔使咁悶

作為媽媽,所有比小檬飲同食的東西我都會細心了解清楚。
睇番資料,原來保兒加營素係咁多隻偏食產品中最多人用的,
仲係連續5年全港銷量冠軍, 兒科醫生都有推薦
有效幫助偏食兒童提升體重及身高, 
追上同齡兒童的成長步伐,同埋加強身體抵抗力。 
營養齊全又可以增強身體防護力 咁我就放心比小檬飲啦。


Cheers!!

14 則留言:

  1. Hannah 食野咁差, 莫非要飲呢d 奶?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有都可以試吓嘅,當補充吓囉

      刪除
  2. 保兒家可以幾多歲飲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該可以飲到大啲,我見廣告啲小朋友都好大下。。哈哈

      刪除
  3. 肥嘟嘟時期的小檬好得意!! 我個仔好少食多過 30 分鐘, 因為我見佢唔食就算.......
    怕唔怕佢食慣甜嘢養成 sweet tooth?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔係話好甜嘅,佢平時都冇咩食甜野。

      刪除
  4. aiya 我個仔可以食個幾鐘>< 我都做左個TEST, 6分偏高TIM><

    回覆刪除
    回覆
    1. 你個仔肥嘟嘟喎。都6分?

      刪除
  5. 小b都係咁架...細個時叫做肥過下, 之後一扯高左就變得無咩肉地喇, 雖然佢咩都食, 但係每餐飯都食得好慢, 又完全坐唔定, 最慘既係...佢連保兒加營素呢d都唔鐘意飲, 所以我放棄了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 小檬咪又係,愈來愈唔長肉
      其實一開始佢都唔鍾意架,我地仲驚佢甜得滯,點知vanilla味都唔鍾意,後來我地溝埋奶粉比佢飲,又唔使咁甜,佢又肯飲喎。
      而家佢好煩,有時見到啲餸,又話唔食呢句,唔食果句。我都想話唔食唔好食,但係婆婆又唔會囉。

      刪除
  6. 呢個營養素同奶粉有乜分別架?
    但我覺得靠新鮮食物吸收既營養係呢啲野代替唔到既...

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然啦。。。如果佢肯食都啲種類就梗好啲,詳細可以入佢地嘅網站睇睇

      刪除
  7. 62 之前都叫我留意下~ 因為小寶都唔係成日有胃口~ 我都怕佢唔夠營養呀~~~ 等我有睇下先~~~thanks genie mama~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你參考下啦,小檬呢兩日仲衰,咩都唔係好肯食,鍾意食白飯,連肉都唔係咁食,好煩

      刪除