1.03.2014

聖誕禮物~巧虎

小檬收到嘅聖誕禮物中,
其中一份較為特別嘅就係小檬當過家長指引封面嘅
"巧虎"

睇返巧虎嘅資料先:

"巧虎"是在日本大獲好評的幼兒家庭教養育兒教材,
於本年9月由《智養寶》誠意帶予全港父母!

這套源自日本,
並在日本與台灣等地區受到父母和小朋友熱烈歡迎的育兒教材,
由幼兒學習好伴侶「巧虎」作出生動演繹。

教材內容不但涵蓋「生活認知」與「互動理念」,
還讓1歲以上寶寶輕鬆掌握「生活自理」、「品格禮貌」、
「表達溝通」、「智能啟發」、「語彙表達」等技巧。
透過巧虎作橋樑,陪伴正值探索階段中的寶寶開心成長,
並成為一個有禮、乖巧兼富責任感的好寶寶。

呢個係聖誕特別版,個包裝好靚呀!

聖誕老人袋裝住三期嘅教材

小檬一見到隻老虎仔不知幾開心!

今期有: 
遊戲書+貼紙
生活律動DVD
學習玩具~小花妹妹
Parnting guide 
認知貼紙書


巧虎分寶寶版及幼幼版,
小檬就嚟兩歲,所以已經可以用幼幼版


巧虎喺日本好受小朋友歡迎
假期要搵一日同小檬玩下先!

12 則留言:

  1. 我之前都見個好多媽咪推介呢套,好似真係幾好咁喎,攪到我又心思思想敗返套比妹豬 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係講笑,真係幾好,小檬第一套已經學到野!稍後再分享。。。。你都快啲敗啦。。。哈哈哈

      刪除
  2. 原來巧虎係日本既......我成日以為係台灣出架!!因為youtube搵襯都係講國語, 我誤會晒添!!haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係日本出世,之後傳到台灣,而家再嚟香港發展,哈哈

      刪除
  3. 完全吾知咩野來....真係好out呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你要緊貼住我地就唔會out架喇

      刪除
  4. 我都心大心細~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係講笑,真係幾好,小檬第一套已經學到野!稍後再分享

      刪除
  5. 我之前都有聽過, 但成日以為係大陸野, 原來come from Japan, 真係失覺晒~ 有機會都敗下先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係日本出世,之後傳到台灣,而家再嚟香港發展,哈哈
      試吓吖,真係幾好呀

      刪除
  6. 我都聽過日本台灣好興, 而家香港都買到真好啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 請問喺香港邊度有得買? 或者我會勞煩家人幫我買 :)

      刪除