1.15.2014

Maternity Photo @ NT Photography 3

最後一個造型喇~
之前講過冇時間準備好多野,
所以我淨係帶自己同B be 去就影,連啲衫都係冇特別預備,
換季時見到呢件黑色Lace keep起,睇吓著出嚟效果點

預先打定底,所以就算喺草地換衫都唔怕走光,
最多嚇親啲現場觀眾啫~

我都好滿意呢件衫嘅效果



呢張好辛苦地完成~

sweet 嘛? 






要扮回prewedding 時嘅甜蜜樣
我地都忍唔住笑哂。。。wahaha

一家大細

第二最愛~ 
今次影後感:
多得姐姐嘅幫手,同小檬玩泡泡,媽媽先唔使走嚟走去同佢玩,
姐姐又照顧我呢個大肚婆又照顧小檬,真係好好細心
NT哥哥同姐姐真係好好nice!!

大住個肚要去啲流動嘅廁所(原來有一個流動) 
仲要閉氣。。。真係好難頂
第一次去,南生圍真係好靚!

影完我地一齊打邊爐,攝影團隊咁辛苦,梗係媽媽請客啦!
返到屋企,休息一吓睇吓飛卜,得知一個消息,
先知道原來我地一齊經歷咗件好驚險嘅事,真係生死之間,
好在我地時間早些少,否則。。。

我地今次真係做咗出生入死嘅好兄弟喇!

16 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. 第2張好少女 :D

    hahaha 好兄弟

    回覆刪除
    回覆
    1. 好兄弟!!
      來忘掉錯對,來想念過去~~

      刪除
  3. 係咩事咁驚險呀??

    回覆刪除
  4. 我鐘意訓地嗰張, 靚靚呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,呢張影得好辛苦架。。。

      刪除
  5. 回覆
    1. 邊到邊到,已經好密實咯喎

      刪除
  6. wow 大肚都sexy過人! :D~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊到邊到,已經好密實咯喎

      刪除
  7. 你件衫好靚呀。我自己無影,想遲D BB大D先一齊影。

    回覆刪除
  8. 好正既造型, 我覺得好型又好靚呀~
    訓係度果張超正, 好少女妹妹feel~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  9. 呢個造型好特別呀! 靚+SEXY!!!

    回覆刪除